maandag 4 januari 2021

Chocolade!!



Gisteren heb ik de verkeerde kaart op mijn blog gezet want het moest deze kaart zijn!
Deze kaart had ik nog gemaakt voor de uitdaging van mijn Hobbyhonk met "taart op je kaart" maar ik kon hem niet meer linken dus ook weer te laat!
Ik heb veel kaartjes zitten maken voor geen uitdagingen! haha!
Het is een grappig kaartje geworden vond ik en dus laat ik hem wel even zien!


Ik ben begonnen met een lichtgroen cardstock en daarop een groen DP en nog een groen DP met allemaal taartjes.

De tekst spreekt voor zich en vind ik altijd een leuke!


Nog een cup cake verhoogd opgeplakt en nu denk ik gelijk aan de uitdaging van K&K met een kaart met een "C".
Kan hij toch nog ergens mee doen!
Dus sorry voor de dubbel geposte kaart van gisteren, maar nu dan een nieuwe ronde.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdaging:

Knutsel en Kadootjes met een kaart met een "c"

 Ps. Blijkt dat ik hem toch nog kan linken aan Mijn Hobbyhonk Challenges met een taart op je kaart

dus bij deze.

14 opmerkingen:

  1. geslaagd, leuk kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha jij bent gewoon een beetje verstrooid 😅.
    Genoeg taartjes, of beter, cup cakes op je kaart, ik zat al te roepen naar mijn schermpje (naar jou), JOEHOEEEEE, bij K&K vragen ze iets met een C, maar gelukkig had je dat zelf ook al door!!
    Het is een lekkere, euh, leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart met al die cupcakes. Normaal loopt de challenge van MHH nog t/m 15 januari.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met de cupcake Marijke. Mooi tekst erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm, hier ook lekkers op de kaart ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk en lekker deze kaart, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al was het dan niet zo als het had moeten zijn.....het is een LEKKER kaartje met die cup-cakes Marijke.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met een cupcake en wat leuk het cupcake papier, fjn dat je de kaart toch nog kon linken
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke kaart! EN een cupcake, natuurlijk helemaal goed voor K&K. Dank je wel voor het medoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en lekkere kaart ;-)
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje Marijke, leuk dat je weer van de partij bent bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijk kaartje, leuk!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Marijke!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen