donderdag 7 januari 2021

Week 1 bij 52 WTC met een reminder.

 

Vandaag beginnen we weer met nummertje 1 met de kerstkaartjes bij 52 WTC

Ik wens iedereen een goed en gezond en zeker een creatief jaar toe en hopelijk is de corona helemaal weg in 2021!

Net of we weer op een nieuwe bladzijde beginnen in een schrift. We hebben nog steeds de uitdaging van vorige week waarin Suzan graag een kerstman op je kaart wilt zien.


Dus ik heb nog maar eens de Vigga stempel van de kerstman te voorschijn gehaald en deze gekleurd met de copics.


 Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een groen DP als ondergrond en daarop een druk papier met allemaal ouderwetse plaatjes. 
Het plaatje van het meisje heb ik van pinterest.


Bovenaan nog een mooie bloem en aan de andere kant een kerstwens.


Een beetje een klassieke kaart geworden maar vind ik ook wel weer eens mooi!
Dit is dus alweer nummertje 1 van dit jaar om jullie nog te laten zien, maar eigenlijk heb ik deze al verstuurd met de kerst! 
Dus ik moet echt nog aan de slag met de 52 kaartjes dit jaar!
Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen, het was vorig jaar een heel goed jaar wat betreft de kerstkaartjes die allemaal meededen. Zo leuk om al die reacties te zien.

Voor nu wens ik jullie een fijne dag en ik kom deze dag weer even bij jullie langs! 
Bedankt  voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.



22 opmerkingen:

  1. PRACHTIG je eerste kerstkaartje voor dit nieuwe jaar Marijke...zulke mooie details erop...heeft een leuke vintage uitstraling..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vintage kaart Marijke.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Wat heb je de kerstman op je kaart mooi ingekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de nostalgische plaatjes en de kerstman stempel mooi gekleurd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een prachtige kaart, heel mooi papier en zo'n leuke kerstman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke gezellige kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Marijke, ziet er zo heerlijk nostalgisch uit.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig kerstkaartje Marijke.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Juist dat klassieke vind ik een leuke afwisseling.
    Heel erg mooi, deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een gezellige kerstkaart Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gezellige kaart heb je er van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie nostalgische kaart, Marijke.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke klassieke kerstkaart Marijke er is van alles op te zien , kerstman en kerstvrouw hartstikke gezellie .
    Een gezond 2021 gewenst , groet Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart Marijke! Staat zoveel leuks op!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vintage kerstkaart, leuk papier en een vrolijke kerstman
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een sfeervolle kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk achtergrondpapier, toffe kaart Marijke.
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja hoor, ik heb weer meegedaan! En jouw kaart is ook weer een heel mooi voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heerlijke nostalgische kaart maakte je Marijke,mooie kerstman.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke gezellige kaart Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen