zondag 24 januari 2021

Kaartje voor mijn lief!


Ik laat jullie een kaartje zien die ik voor mijn mannetje heb gemaakt! Hij is over een paar weekjes jarig en dat verdiend een kaartje!
Het is een beetje een gekke kaart maar dat mag ook wel eens! 
Meestal maak ik wel iets wat slaat op de vakantie of zo maar ik had deze kaart gekregen om te gebruiken en vond het leuk om daar een leuk kaartje voor hem van te maken!
Het is dus een recycle kaartje, maar daarom niet minder!



Ik ben begonnen met een witte cardstock en uitgestansd met de zegelrand. De kaart is ook wat groter, zo 15x15cm. Daar een blauw papier op en ik had nog een geembosd kaartje, (ooit eens gekregen)  en deze heb ik achter de dames geplakt. 


Bovenaan nog een rijtje vlaggetjes, de dames hebben echt zin in een feestje!


Happy Birthday uitgestansd en ook 69, zijn nieuwe leeftijd!
Ik vind het een vrolijk kaartje geworden, ik heb er binnenin ook nog een gedicht in gemaakt.
Dat doe ik altijd wel, vind ik leuk. 
De corona zal met zijn verjaardag nog niet weg zijn als ook de lockdown niet, dus het wordt een stille verjaardag. Vorig jaar heeft hij nog een feestje gehad en ik niet, dus nu hoop ik dat het in april weer een beetje over is zodat ik dan weer een gezellig feestje kan houden! 
Hebben we allebei een keertje een corona verjaardag gehad!

Het is vreemd allemaal he? Gisteravond met de avondklok was het hier heel erg stil, meestal horen we ook wel wat van de snelweg maar daar hoorden we ook geen auto's rijden. Heel raar!
Hopelijk helpt het allemaal!
Wel ik ga eindigen met jullie nog een gezellig weekeinde te wensen voor zover nog en ik bedank jullie voor je bezoekje.
Groetjes Marijke. 

11 opmerkingen:

  1. Mooie, vrolijke kaart voor je man, de afbeelding is echt leuk.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje voor je man. Leuk om deze afbeelding voor hem te gebruiken.
    5 maart is mijn man jarig. Vorig jaar nog geen corona verjaardag maar dit jaar vast nog wel. Ach.....ik krijg altijd weinig visite op mijn verjaardag midden in de zomervakantie en ben er toch al 51 mee geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik hoop dat deze dames niet té hard gaan springen Marijke LOL. Leuk om op een felicitatie-kaart te verwerken, je man zal er vast blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een ondeugend kaartje gemaakt voor hem erg leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaart heb je voor je man gemaakt Marijke. En een beetje gek moet kunnen toch, hahaha, ik houd wel van iets geks.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een gezellige kaart voor je man...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi en vrolijk kaartje voor de verjaardag van je man gemaakt Marijke, daar gaat hij vast heel blij van worden
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie verjaarskaart voor je man gemaakt Marijke .
    Hier pept hij vast van op in corona tijd , heerlijk rustig
    Fijne avondgroeten van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kaart.
    Mooi om het blauw zo op te laten vallen, dat haalt de kaart nog meer op (snap je wat ik bedoel?)

    BeantwoordenVerwijderen