vrijdag 8 januari 2021

It's a crazy day....


Vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb naar aanleiding van de uitdaging bij Dutch Card Lovers.
Zij willen een gedeeltelijke masking zien. Dat vond ik een echte uitdaging dus heb het geprobeerd!
Ik weet niet of het helemaal goed is  maar het is een eerste poging.



 Ik ben aan de gang gegaan met geel en oranje en een beetje roze inkt in een ovalen malletje.
Daar de stempels op en deze heb ik een beetje aangetipt met een kleur en de deksel van het grote stempel met een zilveren jelly pen.
Nog een keertje de bloemen van de middelste pot uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.


De tekst bovenaan en in de andere hoek nog een strikje.
Verder heb ik de kaart nog afgewerkt op een oranje cardstock en toen op een witte cardstock. 
Nog een paar glitters en hij is klaar.
Ik ben redelijk tevreden maar ga er nog eentje maken met een andere kleur.
Die zien jullie nog later.
Wel dit was het voor vandaag, ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.


Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
DCL met gedeeltelijke masking



11 opmerkingen:

  1. Het is een leuke kaart geworden Marijke!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart.
    Leuke techniek.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan Marijke en met hele mooie kleurtjes!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart is het geworden, goed gelukt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi! Geen idee of dit gedeeltelijk is. Bij de voorbeelden staat er ook één waar je de hele vorm van ziet...maar je hoort het vast wel van een van de dames.. Je hebt er sowieso een heel mooi kaartje bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel leuk kaartje geworden.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie warme tinten heb je gebruikt. Leuk ook dat je de vorm van de achtergrond door het glas van het potje heen ziet. Ik ben ook benieuwd naar je andere versie. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren heb je gebruikt! Leuk kaartje. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen