zondag 17 januari 2021

Kaartje voor Ida.




Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor Ida haar verjaardag. 
Zij is vandaag jarig en ze is gek op hondjes.
Dus dat werd een kaartje met een hond natuurlijk!
Ik had een mooi vel met hondenplaatjes gekregen van Joy en daar staan zulke mooie honden op.
 

Het is een rustig kaartje geworden met veel bruin tinten. 
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een bruin en daarop diverse crème papiertjes.


Onder het plaatje nog een mooi glitterlintje en het papier eronder is ook een randje van crème glitterkarton.


De tekst uitgestanst en in de hoekjes nog een paar glittersteentjes.
Ik vind hem leuk geworden en hopelijk Ida ook!
Deze kaart is wel voorgeprogrammeerd.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en lees het graag.
Voor nu zeg ik bedankt voor je bezoekje en groetjes
Marijke.




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor Ida.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat lief om Ida en kat te sturen.
    Sorry leuk issie, met dat schattige hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke hondenkaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je gemaakt.Prachtig plaatje van de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk plaatje, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen