zaterdag 9 januari 2021

Sweet

 


Vandaag nog een kaartje met de sketch van De Egel.




Ik ben mijn restpapier aan het opmaken, althans dat probeer ik maar ik zie nog geen bodem!! Ik ben nu bezig met de bruine papiertjes.
Dus een kaart met bruine tinten vandaag.
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een bruin papier. Daarop volgens de sketch de rest papiertjes.

Het lieve plaatje daarbovenop  met eronder nog een roze stans.


Onderaan heb ik nog de letters "sweet" geplakt en een beer, anders vond ik het zo kaal!
Een lief kaartje maar ik heb er nog geen tekst opgeplakt, want ik kan er nu nog een paar kanten mee op. Ik wacht even op de gelegenheid waar ik hem voor ga gebruiken.

Vandaag heb ik een chocoladecake gebakken, want morgen komt mijn broer met zijn vrouw op visite.
Ook wel weer eens gezellig, ze zijn maar met zijn tweeën dus dat kan wel. 
Dit was het weer voor vandaag, ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
De Egel met een sketch




16 opmerkingen:

  1. Heel mooi Marijke, leuk te hoe je de rest papiertjes, verwerkt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loffelijk streven om je papiertjes op te gaan maken. Dit kaartje is leuk.
    Geniet morgen van de chocoladecake en je bezoek.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje. Kun je voor allerlei gelegenheden gebruiken.
    Ik ben ook mijn restjes papier aan het opmaken. Maar dat komt gewoon omdat ik geen nieuwe kan kopen bij de Action ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is dit geworden Marijke.lief plaatje. Leuke schets uitwerking.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schattige kaart in deze tinten!
    Veel plezier morgen.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de leuke sketch, lief plaatje.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zeker een sweet kaartje.
    Slim om er verder nog geen tekst op te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Mooie kaart denk dat ik dat ook maar eens ga doen zit nu in een map per kleur maar meestal komt er weer wat bij in dan dat er uitgaat.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt!Fijn dat je meedoet aan de challenge van De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart heb je met de sketch gemaakt. Het is zeker handig om er nog geen tekst op te plakken dan kun je de kaart nog voor meerdere gelegenheden gebruiken.
    Ha, ha, dat probeer ik ook nog steeds om oude papiertjes op te maken. Nog niet gelukt, maar sommige blokjes zijn nu wel op....het begin is er.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah "sweet" is inderdaad goed van toepassing op deze mooie lieve kaart Marijke.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met je restjes papier!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig ben ik niet de enige die met een hele berg restpapiertjes zit.
    Leuk hoe je ze weet te verwerken op je kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke en lieve kaart geworden. Gezellig bezoek, dat mis ik wel hoor in deze tijd, het is zo minimaal nu. Dank je wel voor jou deelname aan aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Marijke! Heel mooie uitwerking van de sketch.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze sketch challenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen