zondag 3 januari 2021

Van Harte!



Vandaag nog een kaartje die ik gemaakt had naar de sketch van Sketch Saturday, maar ik was natuurlijk weer te laat! 


Ik wil hem toch wel laten zien.
Een cardstock van wit papier en daarop een groen papier.



Verder papier volgens de sketch en bovenop een label met strikje.



Ik heb nog het mooie papier van Frozen Roses gebruikt en een extra roosje bijgeplakt.
Een strikje om het af te maken. Voor mij doen een heel rustig kaartje maar wel weer leuk!
Een sketch bevalt me steeds beter, zeker als je even geen inspiratie hebt.

Gisteren alle kerstspullen opgeruimd, wat een klus is dat altijd! 
We hebben ook altijd een winterdorp staan en dan alle frutsels overal in het huis en aan de deur buiten. Een hele klus dus, maar we hebben er wel lekker lang van genoten dus ook wel weer goed!
Nu nog de maand januari door, dat vind ik altijd een vreselijke maand! Lang en koud! 
Maar ja, het zij zo. 
Ik heb voor mezelf maar en aantal knipvellen besteld bij Syta, dus hopelijk komen die snel kan ik weer heerlijk aan de gang!
Ik wens jullie een fijne dag toe en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren combinatie.
    De sketch is leuk zeg, deze heb ik gemist, ik heb heel weinig geblogt.
    En sketch vind ik ook altijd heel fijn om een begin te hebben, dan de juiste papiertjes bij elkaar zoeken en gewoon beginnen, heeeeeeerlijk.
    Wat een goed idee om voor jezelf iets leuks te kopen, ik hoop met je mee dat je bestelling snel komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dit niet dezelfde kaart die je liet zien op 26 december?
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Marijke. Ik heb de boel bijna weer op zolder staan. Waar nog batterijen inzitten laat ik eerst nog even gaan. Ook zonde om weg te gooien. En inderdaad de maand januari doorkomen. Vorig jaar vloog ie naar mijn gevoel om maar dat zal dit jaar anders gaan. We moeten het beste er van maken!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart laat je zien Marijke. Ja dat is een flinke klus om alles weer op te ruimen, hier zijn de kerstspullen ook opgeruimd maar ook een paar ‘winterspullen’ die laat ik nog gezellig even staan!

    BeantwoordenVerwijderen