donderdag 14 januari 2021

Week 2 bij 52 WTC



Week 2 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
We hebben weer een top 3 van de uitdaging van vorige week:

1. Antje (3)
2. Yvonne (30)
3. Ans (21)
Er zijn twee prijzen deze week dus de eerste 2 krijgen een presentje. Dames allemaal van harte!

We hebben weer een heel jaar voor ons en ik ben alweer begonnen met een nieuw kerstkaartje.
Deze keer een rood-wit-blauw kaartje met nog een oud plaatje van een gnompje!


Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop een rood papier. 
Verder diverse papiertjes uit een oud boekje van de action.


Het plaatje en daaronder een sterrenkrans van rood glitterkarton.
Bovenaan de kerstwens en onderaan een gelukkig nieuwjaarwens.
Op het plaatje nog een paar sterretjes geplakt die uit de stans kwamen. 
Ze zijn dus ook rood en glimmend!
Gaan jullie ook al weer beginnen met iedere week een kerstkaartje of wachten jullie nog even?
Ik ga het zeker zien vandaag. Heel veel succes en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.








 

20 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Marijke, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief gnoompje op je mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart met de gnome. We zijn beide in rood/wit/blauw sfeer vandaag.
    Ik ga zeker proberen zoveel mogelijk weer mee te doen dit jaar. Scheelt een hoop aan het eind van het jaar!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol ook Gnoomes🥰. Vind ze zo lief.
    Ik ga zeker weer meedoen met 52 WTC,..... elke week weet ik niet, maar vorig jaar kwam ik een heel eind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat het gnompje mooi te pronken op jou kaart. Leuk in dat rood, wit, blauw.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige vrolijke kerstkaart en ik ga dus weer beginnen met iedere week een kerstkaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kerstkaartje met dit leuke plaatje!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke afbeelding op je mooie kaart Marijke! Ja, ik probeer iedere week mee te doen, maar ik moet bekennen dat ik midden in de zomer toch een soort stop inlas, hahaha, het lukt me dan niet zo. Nu heb ik al weer een aantal klaar liggen, dus voorlopig doe ik nog mee.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met gnoom Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met deze knappe gnoom Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een leuke kerstkaart met de gnome.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke gnome heb je op je kerstkaartje gezet samen met andere leuke accentjes. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een vrolijke kerstkaart Marijke, leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje met die geinige gnome, Marijke! Vrolijke kleurtjes ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje met de grappige gnome en zijn besneeuwde ballon. Knap dat ie nog in de lucht blijft hangen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje voor deze donderdag Marijke..zo een schattig gnoompje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstkaart met de leuke gnome, de sterrenkrans is mooi uit glanskarton,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje leuke kleurtjes en digi heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartstikke leuk kerstkaartje, mooie combi van materialen!
    grtz Colien (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen