vrijdag 8 december 2023

Babygirl.

 


Vandaag laat ik jullie een babykaartje zien die ik gemaakt heb voor ons DT-lid van 52 WTC Merit.
Zij heeft een dochtertje gekregen en ze noemen haar  Nomé.

Nou maak ik niet zo vaak babykaartjes meer dus was een hele uitdaging.
Ik ben begonnen met en crème cardstock en daarop een oud roze papier met stippen.
Daarop wat papiertjes en een paar cirkels allemaal in de kleur roze.


Het plaatje in de cirkel. Ik vond het zo'n schattig plaatje, deze zijn van de knipvellen van Faceboek. Ik heb ook een jongensplaatjes pagina gekocht. Je weet maar nooit he?
Hier nog even het plaatje van dicht bij.


Onderaan nog een paar versiersels voor baby'tjes.


Ik vind het een geslaagde kaart en ik hoop Merit ook!
Alle DT-maatjes hebben een mooi kaartje gestuurd en allemaal zo verschillend. Zo leuk!
Wel dit is mijn kaartje voor vandaag.
Ik wens jullie en fijne dag vandaag en een gezellig weekeind.
Wij gaan de boom zetten van het weekeinde. Een heel gedoe vind ik altijd,
 maar het resultaat altijd weer leuk!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.








6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje het is dan ook een schattig plaatje, Fijn weekend en succes met de boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk babykaartje Marijke.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé das een leuke kaart. Mooi het vintage plaatje erop.
    Oh, this is so cute
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief babykaartje heb je gemaakt voor Merit en Pascal. Lief nostalgisch plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het schattige babyplaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie babykaartje met lief plaatje en leuke details.
    En bedankt voor je mooie kerstkaart die ik vandaag heb ontvangen. Wat raar en jammer trouwens dat je geen reactie op mijn blog kunt plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen