woensdag 27 december 2023

KKT crème met donkerblauw!


Vandaag weer de laatste woensdag van de maand en ook nog van het jaar. 
Dus weer een uitdaging bij Martina met de KKT.

We hebben een nieuwe kleur bij het crème en dat is donkerblauw!
Nou had ik nog een kerstboek op mijn bureau liggen met veel donkerblauw in combinatie met
 lichte kleuren dus ik heb daar iets van uitgekozen.
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een donkerblauw dp met sterren en lichtjes.
Een raam met kerstversiering en daarvoor een gezellig huiskamertje.



De hond op de blauwe stoel en een boom met de pakjes eronder. 
De kussen bij het raam ook een blauwe over heen geplakt.


En door het raam de sterren goed te zien.
Bovenaan nog een tekst.


En ook aan de binnenkant heb ik het in de KKT kleuren gehouden.
Een bijna net zo'n tafereeltje als de voorkant maar wat drukker met de huisdieren.
Nog een tekst uit gestanst in het blauw.
Een kerstkaartje is nooit weg, zeker in deze tijd niet! En ik was in de running met de kerstkaartjes!
Ik ben benieuwd of we veel kerstkaartjes gaan zien of dat iedereen de uitdaging moeilijker heeft gemaakt voor zichzelf.
Dit is mijn kaartje, kijk ook even naar de site bij Martina en bewonder de kaarten van de mede knutselaars.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.









14 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met leuke afbeeldingen.
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en mooie plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid, al die dieren.
    Het is een leuk kaartje en mooi wat plaatjes weg gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart!! En ja je had gelijk, best veel kerstkaartjes. Maar daar lenen deze kleuren zich ook heel goed voor.
    Fijne jaarwisseling alvast en tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje in de KKT kleuren Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooie sfeervolle kaart gemaakt in de gevraagde kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Marijke,
    Wat een leuke kerstkaart maakte je met de kleuren van deze maand.
    Morgen geef ik op mijn blog wat meer uitleg over nieuwjaarsbrieven in België. Wist niet dat jullie dat niet kennen...
    Fijn eindejaar gewenst!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooi, sfeervol kaartje heb je gemaakt, geslaagd
    Fijn dat je er deze maand weer bij bent, dank je wel !
    Grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleuren zijn ook heel geschikt voor kerstkaartjes. Ook deze kaart is gezellig en mooi geworden. Mooi de eerste weer klaar oor het komende jaar. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje is het! Superleuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zowel de binnen als buitenkant is prachtig.
    Fijn eindjaar
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen