donderdag 14 december 2023

Week 50 bij 52 WTC.

 


Week 50 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
De uitslag van de uitdaging kunnen jullie zien bij 52 WTC.

Vandaag heb ik een paars kaartje met een pinguïn.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een paars en gekleurd Dp.
De achtergrond van het plaatje heb ik zelf bewerkt en daar een paars hologram papier geplakt.
De digi gekleurd en iets verhoogd opgeplakt.


Bij de pakjes heb ik nog een glitterstift gebruikt voor een beetje effect.
Onder het plaatje nog een paars lintje.



De vlaggetjes bovenaan uit gestanst en de letters ook zelf gemaakt.
Nog een paar sneeuwsterren ook in het paars.


Dit is mijn kaartje weer voor deze week. 
Mijn kaarten zijn allemaal de deur uit. 
Alleen de kaartjes die ik hier vlakbij zelf ga brengen kunnen nog wel even wachten.
Het gaat nu opschieten naar de kerst. 

Dit weekeinde zijn we 40 jaar getrouwd en gaan dat vieren met de kinderen en voor de buurtjes een borrel met hapjes.
Ik heb er zin in.
Bij deze wens ik jullie ook een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.










11 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit kaartje, maak er een geweldig feest van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke stempeltje en de leuke details
    alvast gefeliciteerd met je trouwdag en een gezellige dag gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een mooie vrolijke kerstkaart.
    Leuk achtergrondje en een vrolijke pinguin.
    Tof gemaakt Marijke.
    Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag en maak er samen met jullie familie een fijne dag van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een gezellige kerstkaart gemaakt Marijke, ik hoop dat de pinguïn niet valt met al die pakjes. Alvast gefeliciteerd met jullie 40- jarig Huwelijk, en een fijne dag toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk in deze kleuren !!!!
    En congrats met de 40 jaar !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sta in je spam Marijke :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldschone kaart laat je zien Marijke…hij is ook lekker vrolijk voor de challenge bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Marijke,
    Wat een super leuke kerstkaart laat je hier zien.
    Dankjewel voor de info van het KKT!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke pinguin op je mooie kaart.
    Geniet van alles om je 40-jarig huwelijk heen.
    Bedankt voor je mooie kerstkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd Marijke, en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen