donderdag 28 december 2023

Week 52 bij 52 WTC met een uitdaging.

 



Week 52 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Het is vandaag niet alleen de laatste donderdag van de maand december maar ook van het jaar 2023.
De kaartjes zijn allemaal verstuurd en als het allemaal goed is gegaan met de post zijn ze ook allemaal al ontvangen.
Ik heb dit kaartje ook al verstuurd.

We hebben natuurlijk nog wel een uitdaging voor jullie en die is niet zo moeilijk, want Suzan koos voor een kerstman of kerstvrouw op je kaart. Nou dat moet toch nog wel lukken.

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een rood papier en een dp met gnoms erop.
Daarop een strook rood glanskarton en daarop een mooie cirkel met een randje erachter.



Op het plaatje een kerstman met een puppy in zijn armen.


Ik had nog een paar hondjes als stansjes liggen dus die heb ik erbij gebruikt.


Bovenaan nog een tekst ook in het zwart, dat valt goed op!
Dit is mijn laatste kaartje voor dit jaar, maar volgend jaar gewoon weer opnieuw beginnen hoor.
Ik wens jullie nog veel succes met de laatste kaartjes en ik kom zeker even langs.

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die ons een kaartje hebben gestuurd voor ons 40 jarig huwelijk! De post heeft het erg af laten weten en gisteren kwamen de kaartjes nog binnen. Ook onze kerstkaartjes zijn erg vertraagd. Gisteren kwam er een grote bundel met kaarten binnen en dan nog was dat niet alles, want volgens de post nl app moeten er nog meer komen.
Maar ook daar bedank ik jullie hartelijk voor. Zo leuk al die mooie gemaakte kaartjes!
Ik hoop dat jullie mijn kaartje wel voor de kerst hebben gekregen?

Voor nu wens ik jullie een heel gezellige jaarwisseling met familie en vrienden!

Bedankt voor al jullie bezoekjes in 2023. 
Ik heb er van genoten en hoop volgend jaar weer veel van die bezoekjes te mogen ontvangen.
Groetjes Marijke.



13 opmerkingen:

  1. Leuke santa op je kerstkaart schattig met de hondjes erbij. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke design papier en het leuke kerstman plaatje
    altijd jammer al kaarten niet aankomen moet er ook nog krijgen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig, mooi kerstkaartje met de kerstman en de lieve hondjes.
    Tof gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie afsluiter heb je gemaakt met een heel mooi plaatje.
    Ik heb je kerstkaart ontvangen, dankjewel.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kaart met de kerstman. Ook een heel gezellige jaarwisseling gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met de kerstman en zijn puppy. Ik wens jullie ook een gezellige jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met je kerstman met het lieve puppy, Marijke!
    Leuk om nog wat hondjes toe te voegen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met de kerstman met het hondje Marijke!
    Fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2024,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke kerstkaart met al die hondjes Marijke. Wat jammer dat de kaart(en) voor jullie huwelijksjubileum zo laat kwamen, moet toch niet mogen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Marijke!
    Ook gefeliciteerd met je 40 jarig huwelijksjublileum!
    Fijne jaarwisseling gewenst!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig hondje op deze kerstkaart. Nog gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart.....hij hangt namelijk hier te shinen! En wat gezellig he, al die post!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk Marijke !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen