zaterdag 2 december 2023

Fijne Feestdagen!



Vandaag nog een kerstkaartje. 
Ik heb een model gemaakt die je de laatste tijd veel voorbij hebt zien komen.
Ik had bij Antje een link gezien en deze gevolgd voor wat meer info!
Het is een stakaartje met diverse laagjes.
 Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop diverse papiertjes. Ik had in een action boek een paar grote vellen en daar heb ik het een en ander uitgeknipt.



Zo nog even van de binnenkant met de laagjes.



Het is een leuk model om te maken en ik denk dat ik er nog wel eentje ga maken.
De hondjes zijn ook uitgedrukt uit een drukvel en de strikken en mutsen zijn apart opgeplakt.
Ik weet ook al een bestemming voor dit kaartje. Iemand die gek is van hondjes!

Wel dit is het weer. Voor diegene die Sinterklaas gaan vieren, veel plezier dit weekeinde.
Wij doen het niet, voor ons is het met de kerst.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes 
Marijke.





 

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met dit modelletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Marijke !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kerstkaart Marijke. De honden komen heel leuk uit op dit model met diepte. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen