donderdag 7 december 2023

Week 49 bij 52 WTC met een reminder.


Week 49 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Deze week nog een reminder van de uitdaging van Ineke. 
Zij wil graag embossing zien op jullie kaartjes.
Ik ben begonnen met een rood glans cardstock en daarop een randje zilver hologram en daarover heen een wit/grijs dp.
Een breed rood lint en de cirkel met de embossing daarop.


Ik heb de cirkel van rood glanskarton gemaakt en daar nog een embossing overheen gedaan.
De vrolijke kerstman ervoor en klaar is de kaart eigenlijk.
Bovenaan nog een paar takjes groen met een strikje voor wat versiering.


De vrolijk lachende kerstman steelt de show vind ik!

Dit is mijn kaartje voor de uitdaging. 
Jullie kunnen meedoen tot vanavond 23.59 uur.
Ben benieuwd naar jullie kaartjes. Ik kom zeker in de loop van de dag bij jullie langs.
Veel succes maar en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.
PS. 
Dames ik wil jullie wat vragen:
Wij zijn 16 december 40 jaar getrouwd en ik zou het heel leuk vinden om allemaal zelfgemaakte kaartjes te krijgen. Ik vind het altijd zo'n feest om kaartjes te ontvangen! 
Zouden jullie ons een kaartje willen sturen? Je kan hem met een kerstzegel versturen, dat scheelt!
De meeste weten mijn adres al maar voor degene die het nog niet weten:
Stan en Marijke Zegers
Mendelssohnstraat 7
3281 VH Numansdorp. 
Ik bedank jullie alvast hartelijk voor de actie.
Marijke


 

15 opmerkingen:

  1. prachtig gembosten en wat een leuke kerstman op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en wat een vrolijke kerstman!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart is het! Het glimt zo mooi, past helemaal bij Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het glimmende papier en de olijke kerstman
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart met een vrolijke kerstman Marijke.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart Marijke , Santa is goed gemutst
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, om de embossing in het midden van de ronde tekstmal te doen, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi deze kaart met zelfs glanzende embossing.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met die vrolijke kerstman.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje met de leuke, vrolijke kerstman.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De olijke kerstman steelt de show op je mooie kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk met de bling-bling achter die vrolijke Santa Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Marijke met de vrolijke kerstman.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart met deze funny Santa!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen