zondag 10 december 2023

Een roze kerst!


Vandaag een kaartje met een vleugje roze. 
Dat is een de uitdaging bij Kaartjes Inspiratie Challenges
Toevallig had ik al zo'n kaart zitten maken dus dat was snel klaar! haha!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en deze heb ik door de snijmachine gehaald en er een randje aan gegeven.
Deze leuke plaatjes komen van Facebook en zijn zo schattig.
Ik heb er een roze papier met sneeuwpoppen achter gedaan en nog een stukje ruitjes papier.


Voor het plaatje nog een mooie sneeuwpop die ik ook een beetje heb aangekleed naar het plaatje met zijn mooie roze das.


Nog wat pakjes erbij met een mooie glitterstrik erop. 


Ik vind het een leuk kaartje geworden. 
Heel iets anders dan de gewoonlijke kerstkaarten.
Deze kaart doet mee met de uitdaging van KIC met een tintje roze bij je kerstkaart.
En met de uitdaging van Girlz Creative Christmas met wintersport.

Dit is het weer voor vandaag. Ik ga deze week de kerstkaartjes opsturen. Ik ben redelijk laat voor mijn doen maar hopelijk nog op tijd. Je weet maar nooit met de post tegenwoordig!
Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje
Marijke.







8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke roze kleurtjes weer eens wat anders voor de kerst, wat een schattig plaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, je hebt leuk papier gebruikt en een schattig plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart in lieve snoepkleurtjes Marijke. Leuk dat extra sneeuwpopje erbij. Jullie huwelijkskaart én kerstkaart zijn al op de bus, ben benieuwd hoe lang ze erover doen 🤪.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kerstkaartje heb je gemaakt. In leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Marijke, ik kom je nog even bedanken voor je mooie kerstkaart met de leuke brievenbus erop. Misschien heb ik het al gedaan ( nu heb ik een systeempje bedacht) maar dan bij deze nogmaals xx Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zeker een verrassende kleuren combinatie.
    Wel heel erg leuk, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge Blog.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel mooi deze kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen