maandag 18 december 2023

Een babykaart voor de grootouders!

 


Vandaag het babykaartje voor de grootouders van Nomé.

Het heeft even geduurd voor ik deze plaats maar ik hoop dat de post hem heeft bezorgd. Ik heb hem al begin deze week op de bus gedaan!

Ik heb een kaartje gemaakt van een Magnoliaplaatje. 
Al een heel oud plaatje maar voor dit soort gelegenheden heel leuk om te gebruiken.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een licht crème papier met hartjes en daar boven op nog diverse papiertjes.
Het hartjes randje over het midden om de twee helften aan elkaar te verbinden.


De Magnoliastempel heb ik gekleurd met de copics en nog een beetje aangetipt met glitter, net als de vlinder.


Onderaan nog een vlindertje en een tekst.


Dit kaartje is naar Annemarie en haar man gegaan. Een DT maatje van 52 WTC. 

Wel dit is het weer voor vandaag. 
Morgen weer een kerstkaartje bij 52 WTC. 
We blijven nog even doorgaan met de kaartjes ook al zijn ze al de deur uit!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.





4 opmerkingen:

  1. Ach, wat schattig.
    Leuk al die glitters erbij, extra feestelijk wat goed past in deze maand.
    Wat een leuk, lief, baby'tje is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke stempeltje erop en het leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en schattig kaartje, met de leuke Magnolia stempel, ook leuk papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen