donderdag 7 december 2023

Week 5 bij 52 WTC met een reminder.

 


Week 5 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Er is de hele maand de uitdaging van Miranda en zij wil graag de diertjes van het kerstverhaal zien.
Ik heb deze keer het schaap genomen. 
Hij zal niet in de stal zijn geweest maar wel in het veld bij de herdertjes. 
Ik vind dit zo'n leuk plaatje met dat mooie schaap!
Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een groen papier. Daarop nog een stukje van het mooie papier van de Scrap Boys met de mooie kerstrozen.
Het plaatje is van Knipvellen en ik heb er een rood radje achter gedaan.



Hier het plaatje dichtbij met zijn mooie Engelse trui en das!



De kerstbloemen zijn uitgeknipt uit een stukje papier van de Scrapboys.


Aan de binnenkant nog een van hetzelfde vel papier. Het boekje ziet er prachtig uit.


Ik vind het nog zonde om veel uit het boekje te gebruiken maar da komt nog wel!
Zulk mooi papier!
Dit is mijn kaartje voor deze week. 
Jullie kunnen nog meedoen met de uitdaging bij 52 WTC. 
Veel succes met de uitdaging en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke











1 opmerking:

  1. Oh jee..... is dit nou een oud bericht, of een bericht dat eigenlijk pas geplaatst had moeten worden in het nieuwe jaar?

    BeantwoordenVerwijderen