maandag 27 mei 2024

Birthdays are the best days!



Vandaag nog een kikkerkaartje van hetzelfde setje als van het weekeinde.

Ik vind dit zulke leuke kikkers dat ik er vrolijk van wordt terwijl ik deze kaart maak.
Ik had nog een stans van Crealies met een mooie verdeling en 3D look!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar allemaal groene strookjes op gedaan en in het midden andere groene stukjes.




De kikkers gekleurd met de copics en alles geplakt voor en tussen de kaart.


Zo nog even een zij aanzicht.

De tekst hoort ook bij het setje. Ik vind het leuk geworden wat jullie?

Vandaag gaat mijn mannetje zijn eerste operatie krijgen aan zijn knie dus een spannende dag voor hem maar ook voor mij want hij is onder narcose en merkt het niet!
Maar deze operatie duurt de hele dag. Dus een lange dag voor mij!

Ik wens jullie een fijne dag en woensdag hebben we weer de KKT mij Martina.
Ook daar heb ik een paar kaarten nog wel voor gemaakt!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.













 

3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke model en de schattige kikkertjes, heel veel sterkte voor je man vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke model is dit met de kikkertjes en de gave tekst. Ik hoop dat alles goed gegaan is met de operatie van je man,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had er een opkikker kaartje van kunnen maken, voor je man.
    Is als goed gegaan?
    Het is, zoals jij al schrift, en kaartje om vrolijk van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen