zaterdag 25 mei 2024

It's a happy day!


Vandaag nog een kaartje met de sketch van 4Seasons.

Ik had al een tijdje geleden een setje van een kikkerserie met de stansjes erbij gekocht en wilde deze eens gebruiken.


Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een geel met groen dp en daarop de sketch. 
Ik he onder de stukjes geel papier nog een randje oranje gedaan omdat dat ook in het papier zit wat eronder zit.


Deze kikker uitgekozen want hij lacht zo leuk! Er zijn diverse kikkers bij het setje.
Wat halmgras en een waterlelie erbij gedaan. zit ook allemaal in het setje. Zo leuk!


Nog een tekst aan de voorkant en aan de binnenkant ook nog een kikker en een groen dp.


Ik vind het een leuk kaartje geworden wat jullie?
Ik ben nog bezig met meer kikkers uit het setje dus er volgt nog wel een kaartje van.
Wel dit was het weer.
Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.





 

6 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan en wat een gave kikker is dit!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke en vrolijke kikker kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart met de vrolijke kikker, altijd mooi een matlaagje onder het papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje met kikker(s) naar aanleiding van onze sketch! Zelfs de binnenkant is leuk.
    Bedankt voor het meedoen op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh deze is heel erg leuk! Heel bruikbare sketch vind ik. En die kikkers maken er een vrolijk geheel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart.
    De kikker is zo leuk om te zien, die maakt de hele kaart

    BeantwoordenVerwijderen