woensdag 29 mei 2024

KKT Kleuren Zwart met Koper!

 
Vandaag de laatste woensdag van de maand dus weer een kleurenkaartteamdag bij Martina! 

De kleur zwart wordt deze keer gecombineerd met de kleur koper. 

Ik vind dit een mooie combinatie en heb er zelfs drie kaarten mee gemaakt!
Ik heb al een hele tijd geleden een stans gekocht die uit allemaal stukjes bestaat en daar ben ik iets mee gaan doen.
Omdat ik deze stans drie keer heb uitgestanst heb ik ook drie kaarten kunnen maken!

De eerste kaart:
Ik ben begonnen met een donkergrijs cardstock en daarop een dp van zwart met rood koper.
Daarna de stans uitgestanst met zwart sneeuwpapier, deze zwart met koper dp en koperpapier.
Alles een beetje door elkaar gemixt en er een gouden tekst opgedaan ook van sneeuwpapier.
Een echte mannenkaart vind ik!


De tweede kaart:
Daarmee ben ik begonnen met een zilverkleurig cardstock en daarop een grijs/wit papier.
Weer de stukjes van de stans gemixt en een tekst van zwart sneeuwpapier.
Twee keer een motorrijder uitgestanst en de bovenste bewerkt met koperverf.
Ik vind hem wel goed gelukt!
Ook dit een mannenkaart. Deze doet mee met de uitdaging van KIC.


En de derde kaart:
Hiermee ben ik begonnen met een witte cardstock en daarop weer een zwart/wit papier en daarop de rest van de stansmix.
Een mooi plaatje erbij van de "steampunk" honden en de tekst ook in het zwart sneeuwpapier.
In de hoek nog een rest hoekje.
Ook deze voor een man.

Deze doet ook mee met de uitdaging van KIC.


En hier nog even allemaal samen!


Ik vind ze geslaagd en heb gelijk drie mannenkaarten erbij.

Wat vinden jullie ervan? Zijn ze niet leuk? Ik ben benieuwd naar jullie resultaten.
Ik kom zeker even langs vandaag!
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en commentaar.
Morgen weer een kerstkaart bij 52 WTC. 
Groetjes Marijke.


Kaartje nummer drie doet mee met de uitdaging van KIC : een  mannenkaart.




18 opmerkingen:

  1. Je ging als een speer met deze gave snijmal, alles mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker feestelijk alle 3, die met de motards vind ik supertof !
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes met de leuke kleurencombinatie en je nieuwe mal, leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten met deze gave mal.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt superleuk, heel stoer mooie kleuren bij elkaar en échte mannenkaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten. Die met de moto's is heel tof
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave serie zo !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Marijke,
    Drie verschillende kaarten en toch vergelijkbaar. Ik hou het meest van nummer twee... Maar je hebt er een toffe serie mannenkaarten bij.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke stoere kaarten heb je gemaakt, geslaagd hoor
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave en stoere mannenkaarten heb je gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf deze stoere kaarten in zwart/koper, top voor het KKT vandaag! Echt een gave serie.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig bundel kaarten in de KKT kleuren ! 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wel handig om zo in 1x een hele set te maken.
    En tof dat ze allemaal verschillend zijn.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou je bent weer heerlijk aan het puzzelen geweest en 3 mooie mannenkaarten erbij. Ik denk dat er veel mannenkaarten geplaatst zijn. De 2e vind ik het mooiste. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie serie kaartjes Marijke en de kikkers ok TOP
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sjongem jij had er dus blijkbaar geen moeite mee? Ze zijn stuk voor stuk heel mooi en ze hebben een stoere uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stoere kaarten, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige stoere kaarten Marijke, dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen