donderdag 16 mei 2024

Week 20 bij 52 WTC.

 


Week 20 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Dit is nog een oud kaartje van vorig jaar. Ik heb hem nog niet laten zien, dus bij deze.

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een rood papier voor het randje en daarop een groen kerstpapier.



Het plaatje een gezicht van de kerstman. Ik heb daar nog een groen hologrampapier onder gedaan.
En daar achter nog weer een streepjes papier.


Ervoor nog een gnom helemaal uitgestansd.
Op zich best wel een leuk kaartje maar zelf weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken. 

Wel dit was het weer voor vandaag.
Ik wens jullie fijne dagen en succes met de kerstkaartjes.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.






15 opmerkingen:

  1. Toch is het een leuke kaart Marijke, het geheel klopt. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje, leuk het gezicht van de kerstman door het hologram papier komt het mooi tot zijn recht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekke kaart. Daar krijg je een glimlacht van op je gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super grappige kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de super grappige gnome!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is geinig met het gezicht de lachende kerstman en de gnome.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met de gnome Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, leuke kerstkaart en het gezicht van de kerstman is heel origineel. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje met de lachende kerstman, mooi gnoompje er ook bij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is leuk Marijke, grappig plaatje ook.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat plaatje is wel heel erg leuk, mooie gnome erbij en ook je papiertjes passen weer mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Marijke,
    Wat een leuk plaatje op jouw kaart!
    Ik heb vandaag ook een leuk project op mijn blog!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappige kaart, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen