donderdag 23 mei 2024

Week 21 bij 52 WTC.



Week 21 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Vandaag een blauw kaartje met goud.

Ik ben begonnen met een gouden cardstock en daarop een blauw met goud dp.
Daarboven op een winterlandschapje en hiervoor nog de ijsbeer met een boompje in zijn pootjes.
Bovenaan een tekst in het brons kleur.


Hier nog even de ijsbeer van dichtbij.


Ik moet bekennen dat dit gedeelte met het landschap en de beer van een oudere kaart afkomt die ik niet verstuurd heb. 
Ik heb er een andere kaart van gemaakt want ik vond het toch niet zo'n goede kaart om te versturen.
Dus dan maar een gerecyclede kaart deze keer.
Verder weinig over te vertellen dus dit was het dan.
Ik wens jullie veel succes met de kerstkaartjes en ik kom zeker even langs vandaag.

Denken jullie ook nog aan de uitdaging van Jantine die meerdere vouwen op de kaart wil zien?
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.






















 

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je er een andere kaart mee hebt gemaakt die je wel gaat versturen.
    Het is een leukerd hoor, deze vrolijke beer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met die grappige ijsbeer !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kerstkaart, en fijn dat je er toch nog een kaart naar je van hebt kunnen maken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart met de grappige ijsbeer, leuk het landschapje op de achtergrond. Soms is een kaart niet naar je zin en zo heb je het prima opgelost,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach kijk hem zitten, wat leuk Marijke. Slim opgelost om op deze manier een deel te hergebruiken. Een leuke kerstkaart weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee om in elk geval een stuk van je kaart opnieuw te gebruiken, als je niet tevreden bent.
    Dit is echt een leukerd, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart met de beer. Leuk gemaskt zi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen