donderdag 30 mei 2024

Week 22 bij 52 WTC met een uitdaging

 


Week 22 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Het is vandaag de laatste donderdag van de maand dus we hebben weer een nieuwe uitdaging.
Maar eerst de uitslag van de vorige uitdaging met meerdere vouwen van Jantine:
Femmy (23)
Caroline (5)
Wies (10)
Dames, allemaal van harte met jullie kaartje en we zien jullie met een demokaartje volgende keer?

Deze keer mochten Merit en Annemarie verzinnen en zij willen een kaartje met een "winternacht".
Daar kan je alle kanten mee op en ik heb het zo gedaan.

Ik heb er een donkerblauwe kaart van gemaakt met allemaal restreepjes.
Ik ben begonnen met een donkerblauw cardstock en hierop dan de reepjes, allemaal in het donkerblauw.
Op de achtergrond een rijtje bomen in het donkergroen. Dat doet ook al een beetje als nacht aan.


Het plaatje van een snoesje met een lief hondje in haar rugzakje. Deze heeft ook een kerstboompje gevonden.
Alles in 3D geknipt.


Ook de bomen zijn iets naar voren gekomen door ze te plakken met een stukje foam. 
Hieronder goed te zien.


Ook aan de binnenkant nog een paar reepjes en een klein snoesje, dezelfde las aan de voorkant maar dan in het klein.


Ik doe eigenlijk nooit 3D knippen maar die Snoesjes vind ik altijd nog leuk en af en toe waag ik me er dan aan. Deze had ik trouwens geknipt toen we een weekje weg waren en het weer niet zo mooi was.

Wel dit was het weer. Een leuke uitdaging en je kunt er van alles bij verzinnen. Kijk maar eens op de site van 52 WTC. 
Daar staan weer alle voorbeelden van de DT-dames.
Ik kom zeker langs vandaag om jullie kaartje te bewonderen.
Een fijne dag en succes met de uitdaging.
Groetjes Marijke.


11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke verschillende strookjes papier en het schattige snoesje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met Snoesje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met snoesje op de reepjes achtergrond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuke kerstkaart heb je gemaakt met het nieuwe thema en een schattig Snoesje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi in dit "nacht' blauw !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die snoesjes blijven leuk en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de challenge heel leuk ingevuld Marijke. Zo leuk al die strookjes en dat Snoesje die aan de wandel is in het bos. Ik vind 3d plaatjes nog steeds heel leuk om te maken, lekker friemelwerk hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart maakte je Marijke! Met dat blauw in die strookjes doet het me een beetje denken aan noorderlicht zelfs.
    Leuk snoesje, ik knip af en toe plaatjes en heb nog een mapje met al geknipte plaatjes ook. Ik doe ze niet altijd 3d.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marijke. Heel leuk om Snoesje weer terug te zien. Ze blijven leuk.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart met allemaal blauwe strookjes, ook de dubbele bomenrand is mooi geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marijke,
    Leuke snoesjeskaart maakte je! Altijd fijn als de binnenkant mee doet...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen