zondag 19 mei 2024

Men at work!


Vandaag nog een steampunk kaartje voor mijn jongste zoon.

Ik had mooie achtergrondplaatjes via FB gekregen en daar iets mee gedaan.

Ik ben begonnen met een grijs cardstock en daarop een bruin sneeuwpapier gedaan en daarop het achtergrondpapier.

De radar stans erbij gepakt en deze dubbel uitgestanst in zwart en later bewerkt met goudverf.
Hij wordt 40 jaar dus een paar grote cijfers erop en de tekst dubbel uitgestanst.


Nog een tekst met Men at Work zelf geprint en daar ook een bruin sneeuwpapier gedaan.



Aan de binnenkant nog zo'n plaatje van punk dieren.
Ik vind hem weer leuk. Wat jullie?
Dit is het weer voor vandaag.
Ik bedank jullie voor je bezoekje en zie jullie donderdag weer voor een kerstkaartje.
Groetjes Marijke.




 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de stoere elementen erop gaaf hondje binnenin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie stoere kaart gemaakt voor je 40-jarige zoon! fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, ik vind hem ook heel leuk! Lekker stoer en de leeftijd mag er natuurlijk op, he als je 40 wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, stoere kaart voor je jarige zoon, ik vind het hondje ook erg leuk!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere kaart.
    De dierenkop binnen maakt het weer wat levert.
    Leuk om de leeftijd er zo opvallend op te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen