vrijdag 17 mei 2024

Moederdag!


Ik heb nog een moederdagkaartje om te laten zien.
Deze heb ik gemaakt voor mijn schoondochter.

Ik ben begonnen met een roze cardstock en daarop een roze dp.
Een stans met allemaal stukjes die ik twee keer heb gestanst uit verschillend papier.


En omdat ik het twee keer had uitgestanst heb ik er ook nog eentje voor mijn andere nieuwe schoondochter gemaakt. Deze net iets anders want dit is met de andere reststukjes.


Ik wilde deze stans eens uitproberen en zodoende.
De kaartjes zijn allang bij de dames aangekomen natuurlijk maar ik wilde ze toch nog even laten zien.

Wel dit is het weer.
Ik wens jullie een fijne dag vandaag met niet teveel regen. 
Hier komen de buien vanmiddag om een uurtje of 5 en vanavond weer. 
Niet leuk, ben het wel een beetje zat die regen.
Maar goed, wel lekker om te knutselen al die regen. 
Ik wens jullie een fijne dag en een fijn weekeinde.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.



 

3 opmerkingen:

  1. Beide kaarten leuk !!!!
    Fijn weekend !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartje met de roze kleurtjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om voor beide schoondochters een Moederdagkaart te maken en met deze stans is dat helemaal handig.
    Regen?! wij hebben amper regen gehad en het blijft hier maar warm en zonnig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen