donderdag 9 mei 2024

Week 19 bij 52 WTC.





 Week 19 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
Ik wil even terug komen op mijn vorige bericht wat betreft het Paasweekeinde.
Ik had dit bericht al eerder geplaatst maar er kwam weer iets anders tussen en heb ik de tekst niet aangepast vandaar. Ik heb al mijn berichten altijd ruim van te voren klaar staan.

Maar nu mijn kerstkaartje.
Eindelijk heb ik dan ook een stans van de kerst truien.
 Ik vind die zo leuk en kon ze maar niet vinden. Nu dan eindelijk besteld en gekregen.

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een rood gestreept papier en een glanzend rood papier daar op. Bovenaan een streng van lampjes in rood glanspapier.



Aan de kast hangen de truien al klaar voor de kerst.
Heeft oma gebreid denk ik!


Verder nog een kerstboom en een tekst.
Aan de binnenkant ook een mooi dp uit een oud boekje en een paar uitdrukplaatjes.
Daarbij een tekst gestempeld.


Ik vind ze zo leuk, er zullen vast nog wel meer kaarten van deze mooie truien volgen.

Dit was mijn kaartje voor vandaag. Ik kom zeker even langs bij jullie.
Ik bedankt jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.





 





                   

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de gave truien erop ze zijn zeker leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie warme truienkaart groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooi kerstkaart met deze warme kersttruien.
    Oma had er haar werk mee om ze te breien.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige truien hangen daar al klaar voor de kerstdagen Marijke. Leuk bedacht en mooi gemaakt deze kerstkaart. Ook de binnenkant ziet er feestelijk uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Marijke met al die kersttruien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart met de kersttruien, leuke mal om te gebruiken !
    Groetjes en fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kerstkaart, Marijke! Leuk die kersttruien die al klaar hangen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen