zondag 12 april 2020

Happy Birthday!


Vandaag een verjaardagskaartje naar het recept van de 2 Sisters.
Het recept is:  Bruin craft / knopen/ randmal en houten cijfers.


Nou dat viel niet mee, want ik heb alleen maar van die grote houten cijfers en die vind ik eigenlijk niet leuk maar toch!
Ik ben begonnen met een bruin craft en daarop bruin en design papier met een randmal van licht blauw ertussen.
De foto is donker met het lichte weer, heel raar maar ik krijg het niet anders, sorry!
Het plaatje is een oude stempel die ik gekleurd heb met de copics.


Op het labeltje ook nog een heel klein stempeltje "for my friend!" en een hartjessteentje.



Een zelfgemaakte bloem onderaan.


En bovenaan de tekst van houten letters en de knoopjes.
Een kaartje voor een verjaardag van een vriend! Hoe kan het ook anders hé?
We hebben veel verjaardagen in deze tijd en allemaal op afstand deze tijden. Jammer hoor!
We hebben veel familie die ver weg woont en die zie je eigenlijk alleen met verjaardagen en zo, dus nu even helemaal niet! Dan maar veel kaartjes sturen!
Ik wens jullie allemaal fijne dagen en blijf toch maar op afstand,
groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
2 Sisters met recept.










  



10 opmerkingen:

  1. Prachtig Marijke, goed opgelost met de houten letters. Mooi ingekleurd stempeltje.
    Fijne Paasdagen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marijke, tof stempeltje en naast de leeftijd kun je niet kijken met die houten cijfers. Ik heb hier mijn hele kot al afgezocht naar houten cijfers, maar niet gevonden. Fijne Paasdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt Marijke! Leuk dat je de uitdaging bent aangegaan en toch grote cijfers hebt gebruikt!
    Dank je wel voor het meedoen en nog fijne dagen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met het recept, ik vind de digi heel erg leuk en de cijfers passen er prima bij,
    nog fijne paasdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart heb je met het recept gemaakt Marijke ondanks dat je zelf de grote cijfers niet zo vind. Lieve digi en mooi ingekleurd.
    Fijne Pasen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke, wat een leuke kaart is het! Mooi volgens recept. Hij staat op mijn to do lijstje. En oh ja, die tutorial was van 2016, dus ik ben nu al 9 jaar in Blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was dus een extra uitdaging voor jezelf, met die grote cijfers!
    Je hebt het héél mooi gedaan.
    Wat een lief stempeltje zeg en wat kleurde je die mooi😍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je "ons"recept hebt gebruikt voor je kaart, heel mooi.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen