zaterdag 4 april 2020

Miss you!


Ik heb ook een kaartje gemaakt voor mijn kleindochter want ja in deze tijd zie ik haar helemaal niet en dat is soms wel een beetje zwaar!
Dus een lekker vrolijk kaartje in het roze want daar houdt ze van!



Het is een kaart geworden met washitape want daar vroegen ze naar bij K&K.
Nou heb ik verschillende rolletjes liggen maar die zijn allemaal zo oud dat ze niet meer lekker van elkaar af gaan. dus ik heb (net als Colien) alles op een papier geplakt en er met een stans een bloem uitgestanst.


Het zijn verschillende bloemen op elkaar en onderop zit een grote ronde stans van ali.
Er zit ook nog een labeltje tussen met de tekst Miss you!


En aan de binnenkant een papier met heel veel bloemen die er wel een beetje op lijken.


Het was een spontane kaart want ik wist even niet wat ik met een tape kon maken!
Dus dan maar een kaartje voor mijn kinderen en kleinkinderen.
Hij is al weg dus ik ben benieuwd naar de reactie.
Voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en leuke commentaar.
Hou het gezond en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
K&K met Washitape
Creations Pink met zoveel mogelijk roze

En ik zag vanmorgen dat ik in de top drie sta bij Sketch Saturday met mijn dikke knuffelkaart.
Hoe leuk is dat! 
 




11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor je kleindochter.dan maar per post contact houden.ook leuk met een kaart.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Marijke, leuk al dat rose, straks dubbel in halen met veel geknuffel.
    Geniet van de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor je kleindochter, en roze zal zeker in de smaak vallen. Het is een lastige tijd voor iedereen, ik stuur ook maar kaarten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave bloemen, gemaakt van washitape. Zal je kleindochter vast leuk vinden.
    Proficiat met je toppertje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke roze kaart voor je kleindochter. leuk gedaan zo met de washi-tapejes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de frisse roze kleurtjes leuk met de washi tape
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker leuk, wat een kleurenpracht zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd met je top plaats, ik zag het al op het blog!!

      Verwijderen
  8. Mooie kaart Marijke, leuk om het washitape zo te gebruiken. Ja, best lastig hè om je dierbaren nu niet te zien, hou je haaks hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.. de tape heb je mooi verwerkt op je kaart..Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! Lovely way of using all your bits and pieces of paper.
    Thank you for joining Creations in Pink Challenge.
    Hope you keep safe and healthy.
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen