vrijdag 3 april 2020

Happy Spring!


Vandaag laat ik een voorjaarskaartje zien die ik gemaakt heb voor Creative Sketchy Girls.
 Ik mocht daar deze maand gast designer zijn omdat mijn kaartje had gewonnen!





Ik heb er nog maar een voorjaarskaartje van gemaakt! 
Ik hou van deze kleuren en ben zelf ook in het voorjaar jarig. Dus ik ben ook een echt voorjaarsmens!
Alles wat pas uitkomt en groeit en bloeit daar hou ik van.
Dus ik vond dit plaatje ook zo leuk! Die kleine eendjes!
Ik ben begonnen met een gele cardstock en daarop diverse papiertjes volgens de sketch.



Achter het plaatje een geel lint en een ronde stans om het plaatje.


Bovenaan een rand en een strik. De tekst spreekt voor zich.


En onderaan nog een verjaardagswens.
Ik vind het een heerlijk voorjaarskaartje en jullie?
Misschien hebben jullie zin om gezellig mee te doen. Het is een mooie sketch vind ik!
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en een heel fijn weekeinde.
Groetjes Marijke.

Ik zag dat ik bij Carlin's kaartenparadijs in de top 3 sta. Leuk hoor.





8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn, Marijke. En wat een leuke, vrolijke lentekaart heb je gemaakt!.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke voorjaarskaart.
    daar wordt je vrolijk van...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke frisse voorjaarskaart Marijke.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige frisse kleuren, mooi op je kaart. gek is dat Marijke, ik ben in maart jarig en helemaal een winter kind :)
    Geniet van de lente.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje en echt op en top lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke voorjasrskaart volgens de schets Marijke. Echt voorjaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, zo lief, die kleine eendjes.
    Ik hou ook zo van het voorjaar, alhoewel het nu wel een bizarre tijd is.
    De sketch is mooi hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi voorjaarskaartje. Mooi gemaakt!! Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen