donderdag 16 april 2020

Week 16 bij 52 WTC


Vandaag een kerstkaartje bij 52 WTC.
Het is al week 16 en toevallig ben ik jarig vandaag! Geen feestje en geen visite! Dat wordt een rustige verjaardag!


Ach dan maar een kerstkaartje! Ik heb een kaartje gemaakt met een hert met een hartengewei.
Ik weet niet of dit ook echt bestaat maar ik vind het wel passen voor in deze rare tijd!
Ik ben begonnen met een roze cardstock en daarop twee papiertjes met een "houtlook" papier.
Daar weer een ruitje op en dan de foto.
Ertussen nog een ruitjeslint.


Hier nog een close up van het gewei!


Bovenaan nog een labeltje met een hertje erop en twee houten hartjes.



Onderaan een tekst die ik een tweede leven geef, want deze komt van een oude kerstkaart.
Nou dat is het weer! 
Doen jullie nog gezellig mee deze week? Ik kom zeker langs alleen weet nog niet wanneer!
Ga nu eerst mijn verjaardag vieren met mijn mannetje en misschien gooien we er een gebakje tegen aan! Laten we eens gek doen!
Maak er een leuke dag van vandaag, ga ik ook doen!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





16 opmerkingen:

  1. Superleuke kerstkaart Marijke ook al een rendier van stal gehaald
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag , nu anders dan anders
    Hopelijk krijg je mooie kaartjes thuis en een gebakje jammie !
    Fijne dag en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een prachtig rendier er op.
    Proficiat! Ik hoop dat je ondanks de crisis toch een leuke verjaardag hebt met je mannie (en neem er maar een gebakje en een borrel op!). Hopelijk krijg je veel kaartjes (waaronder de mijne) en je krijgt iig een stralende dag!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Marijke, maak er een mooie dag van met een gebakje, luxe koffie erbij of thee en een bonbon. 🥳🍰🥂
    Prachtige kaart is het geworden.
    Fijne dag het weer heb je mee.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst van harte gefeliciteerd Marijke, een fijne dag toegewenst.
    Je kaart is een plaatje!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje! Heel mooi het hertje en de achtergrond! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Marijke! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag, ondanks dat het anders dan anders is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Marijke, en toch een fijne dag toegewenst ondanks dat die rustig zal zijn.
    Je kaart is heel mooi geworden met dat hert.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag met je man en geniet van je gebakje!
    Mooie kaart voor ik het vergeet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Marijke, zo te lezen ga je er toch iets gezelligs van maken, gelijk heb je! Prachtige kerstkaart heb je gemaakt, mooie kleuren, het plaatje is geweldig. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst proficiat met je verjaardag! Jammer dat het zo anders is dit jaar, maar maak er een mooie dag van.
    Mooie kerstkaart heb je gemaakt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marijke....ja je moet hem nu is stilte vieren....dus geniet extra van je gebakje!
    Je kerstkaart is prachtig!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart met een leuk rendier er op. Van harte gefeliciteerd met met je verjaardag, rare dag zo, zonder visite en feest, hoop wel lekker gebak,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!!
    Doe dat maar, een gebakje, vieren wat je vieren kan.
    Mooi gewei hoor, ik ben gek op hartjes dus dit hert zou ik graag eens in het echt ontmoeten.
    De papiertjes die je erbij hebt gevonden maken het een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een prachtige kaart Marijke ! En gefeliciteerd met je verjaardag ! Helaas geen echt feest, voor mij vorige week ook niet, maar we zullen dat zeker later nog inhalen !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart heb je met het hert met hartengewei gemaakt. En Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Marijke. Ik hoop dat je samen met je man een fijne dag hebt gehad en genoten hebt van een lekker gebakje en misschien ook meer post hebt gekregen dan anders nu er geen visite kon komen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Marijke, met je verjaardag! Hopelijk had je toch samen met je man een fijne dag. Aan het weer lag het niet en minstens 1 gebakje...
    Je kaart is super. Zo'n hartengewei is vast niet echt maar wel heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen