maandag 6 april 2020

Verjaardagskaartje!


Vandaag een verjaardagskaartje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze kaart al een poosje geleden heb gemaakt maar alleen nog niet laten zien. 
Ik heb de achtergrond  met een stempel gemaakt!




Ik ben begonnen met een grijs cardstock en daarop een geel papier. Daarop een papier met een grote stempel en daar weer een kleinere papier met dezelfde stempel bovenop. 
Ik heb deze verhoogd opgeplakt.


De stempel komt van Pinterest en daar heb ik omheen gekleurd met de copics en inkt.


Ervoor nog een paar gras polletjes en een tekst.
Ik vond dit al een tijdje een mooie stempel maar wist eigenlijk wat er mee te doen.
Ik heb meer van die grote stempel 14x14 die dus geheel op je kaart passen en als achtergrond dienen.
Je moet wel een goede inkt hebben om hem goed te be-inkten.
Deze paste wel goed bij het plaatje vinden jullie ook niet?
Vandaag heerlijk weer, net als gisteren. We genieten volop van de tuin met al zijn mooie voorjaarsbloemen en natuurlijk het zonnetje, dat is ook wat waard. 
Iedereen bedankt voor je bezoekje en geniet van deze mooie dagen.
Groetjes Marijke.




10 opmerkingen:

  1. Oh zo geweldig mooi Marijke.
    Ik hou van dit soort kaarten.
    Alles is zo mooi bij elkaar passend.
    'k Vind dit zeer knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Marijke wat een leuke kaart mooi gecombineerd met de kleuren.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart, Marijke. Gave kleurencombi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met de leuke afbeelding, ik vind de gestempelde achtergrond super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart. De achtergrond past perfect bij de afbeelding van de zebra's, net als de gele en groene kleuren die je erbij gebruikt hebt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Marijke.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Marijke met prachtige zebra's! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die achtergrond stempel past zeker goed bij de afbeelding.
    Leuk dat je nu weet hoe je het kan gebruiken, door smaakt vast naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marijke,

    Wat een leuke stempel bij die achtergrondstempel. (die laatste heb ik ook...) Goed gevonden, mooi gemaakt!
    Het werd een stijlvolle kaart!

    Kan je me de Pinterest-link van de zebra's bezorgen?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen