donderdag 23 april 2020

Week 17 bij 52 WTC.


Week 17 van de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
Het is weer even iets rustiger met de verjaardagen.
Nog eentje komende weekeinde en dan hebben we het weer gehad voor een poosje.
In april hebben we de meeste verjaardagen in ons gezin. 
Dus weer even verdiepen in de kerstkaartjes.


Deze week een simpel kaartje met diverse papiertjes.
De ronde stans had ik eens gekregen en daar wilde ik iets mee doen. Een leuk plaatje erop van een gezellig sneeuwpoppen stel.


Het is een voorgekleurd plaatje dus niks aan doen.


Ervoor heb ik nog een sneeuwman uitgestanst en een glitterpapier erachter.


Onderaan nog een tekst.
Weer een kaartje voor de kaartenbak. Mijn voorraad groeit gestaag.
En bij jullie? Er zijn zoveel mensen die zo fijn mee doen iedere week dat is zo leuk om te zien.
Dus vooral doorgaan hoor!
Vandaag kom ik zeker even bij jullie kijken en wens jullie voor nu een gezellige dag en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.




21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijk kerstkaart laat je ons zien Marijke.
    En inderdaad leuk he dat er zoveel mensen mee blijven doen, wij proberen ze ook iedere week allemaal een bezoekje te brengen..
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijkheid alom op je leuke kaartje, Marijke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk sneeuwpoppen kaartje Marijke. Super leuke stans.
    Ik heb wel wat kaartjes kunnen maken de laatste tijd.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is weer superleuk geworden Marijke met mooie plaatje .
    De stans p en de kleuren passen er goed bij , heb teveel kaarten
    Zonnige dag en tot de volgende keer , groet Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kaartje, heel lief de sneeuwpopjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke winterse kaart met de sneeuwpoppen. Ik probeer ook mee te blijven doen met de kerstkaarten, ik vind het heel leuk, en het scheelt een hoop op het eind van het jaar. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartje met een mooi plaatje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Ik ben er niet toe gekomen deze week.
    Volgende keer weer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Marijke.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Marijke, leuk hoe je de ronde stans gebruikt heb. Het plaatje is ook schattig, de sneeuwman past er perfect bij, leuk de ronde tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart met een heel leuk plaatje, de stans is echt al heel oud, ern van de eerste van MD,past leuk op je kaart,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kerstkaart Marijke, ik heb deze mal ook liggen maar het is best een moeilijk formaat. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart heb je met deze mal en het sneeuwpoppen-paartje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel gezellig kerstkaartje. Altijd leuk met sneeuwpoppen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige kaart.
    Op zijn tijd altijd handig, zo'n gekleurd plaatje.
    Ik blijf ik vaak een poos hangen bij 52 WTC, maar nooit het hele jaar..... nu heb ik al (bijna) elke week meegedaan.
    Komt ook vast door Corona, ik heb meer tijd om te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Handig zo'n plaatje! EN je kaart is superleuk! Ik loop op schema met mijn kerstkaartjes, zelfs al wat meer dan 17. Vind ik best goed van mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief stelletje sneeuwpopjes op je leuke kerstkaart Marijke. Ook wel eens fijn toch, een snelle kerstkaart?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk met die sneeuwpoppen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een vrolijk kaartje met de leuke sneeuwpopjes erop
    wat heb je trouwens een schattige header met de kuikentje op je blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Marijke . De materialen zijn leuk gecombineerd. De kaart van het bericht van hierboven is ook erg leuk. Wij hebben een leuke fietstocht gemaakt vandaag. Weinig last van anderen. Erg rustig waar wij waren... heerlijke dag met dit mooie weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen