woensdag 29 april 2020

Kleuren Kaarten Team bij Martina.


Vandaag de laatste woensdag van de maand april en weer een KKT bij Martina.
De kleuren zijn oranje van vorige maand met en nieuwe kleur lichtblauw. Een mooie combinatie.
Alleen het oranje is toch wel een kleur die duidelijk aanwezig is dus daar moet je een beetje rustig aan mee doen! Dus ik heb eigenlijk meer blauw gebruikt!


Ik ben begonnen met een lichtblauwe cardstock en daarop een oranje stenenprint. Daar weer een blauw papier en het plaatje met daaronder nog een oranje papier.


Een mooi lichtblauw plaatje met hortensia's.En onder het plaatje nog een oranje lintje.


Ik heb ook een rozet gemaakt van kleine bloemetjes wat ook op een hortensia lijkt.


Een oranje vlinder


En nog een tekst.
Ik ben tevreden met deze kaart. De kleuren zijn wat aan de blauwe kant geworden want ik heb deze foto al gemaakt toen het wat donker buiten was. Weer een kaart voor mijn kaartenbak, want die gaat toch wel hard leeg in deze tijd. Ik stuur meer kaartjes dan voor de corona, hebben jullie dat ook? 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kleurencombinatie hebben gemaakt dus ik kom zeker even langs bij jullie! Kijk bij Martina wie er allemaal meedoen en gezellig even langs bij iedereen.
Ik bedankt jullie voor je bezoekje en wens iedereen een fijne dag.
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

27 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Marijke, helemaal leuk de verhoudingen en met de hortensia een echte blikvanger.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Marijke en vooral je zelfgemaakte hortensia-toef is prachtig gelukt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie kaart voor het KKT Marijke! Je hortensiabloem gemaakt van die kleine bloemetjes is prachtig!
    nieuwe bloglayout? Mooi!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi in deze vrolijke kleurencombinatie!
    Leuk met de hortensia.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart met mijn lievelingsbloemen. Heel erg mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart met een prachtige hortensia. Altijd schitterend, die bloemen!
    En ja, ik stuur ook veel meer kaartjes dan anders nu. De post doet er goede zaken mee...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer een feestje van gemaakt, mooi met zoveel bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met al die hortensia's, mooie uitwerking van de KKT uitdaging. Ja, bij mij "vliegen" de kaarten ook uit de voorraadbak 😁 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marijke,
    Wat een prachtige volle kaart met zoveel leuke details. Je hortensia-rozet vind ik erg geslaagd. Leuk gedaan!
    Ik vind ook het oranje snel te overheersend dus ik was ook maar rustig daarmee aan de slag gegaan ;)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje van een kaart!!! Wat leuk zeg om de hortensia uit de afbeelding terug te zien op je kaart. Helemaal geslaagd wat mij betreft!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk zonnig lentekaartje Marijke! Zoveel mooie details. Ik ben dol op Hortensia's, moet altijd aan Bretagne denken als ik ze zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed idee die blauwe hortensia’s!
    Mooie kaart zo !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met die mooie hortensia, Marijke.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met leuke hortensia.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou jullie gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij hebt er ook een hele leuke kaart van gemaakt Marijke....wat lief al die kleine bloemetjes....een heel gepriegel denk ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat leuk gemaakt ! mooi resultaat geeft dat
    bedankt voor je deelname deze maand !
    Hou het vooral gezond,
    lieve groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor, ik vind de balans tussen oranje en blauw erg mooi op je kaart.
    Wat een mooie foto, ik ben dol op hortensia.
    Zelf stuur ik inderdaad ook veel meer kaartjes sinds corona.
    Komt ook omdat ik meer tijd besteed aan kaartjes maken en ze dan opsturen is een kleine moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi kaartje met super fijne accentjes !
    Groetjes en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi dit bloemenkaartje Marijke...zo mooi die blauwe hortensias gecombineerd met het mooie oranje...
    Hier zullen in de tuin niet veel hortensias gaan bloeien deze zomer volgens mij...Al de nieuwe scheuten zijn helemaal dor nu van het vriezen...wel jammer is dat...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart met de hortensia erop, helemaal passend bij de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellig kaartje met de hortensia's. Ik hou van de blauwe. Ik ga mijn best doen om die van mij zo mooi in bloei te krijgen.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Marijke,

    Leuke lentekaart maakte je! Fijn hoe je de Hortensia nog een keer in detail na maakte onderaan. En leuk oranje details er bij...
    Zonde dat de auto niet meer wil starten. Die is helemaal mee met het 'Blijf-in-je-kot'-gedoe...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi kaartje! Vel te zien en de kleuren zijn mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart in de gevraagde kleuren. Het is oo zo mooi om te zien hoe iedereen daar weer zijn draai aan geeft. En ja ik stuur in deze tijd ook meer kaarten. Een aantal weken geleden er echt veel de deur uitgedaan. Jou kerstkaartje mag er ook zijn, ik heb juist weinig met koek en gebak en was blij dat ik nog een plaatje vond. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De dagen zijn hier zo gevuld met huiswerk verbeteren, kinderen bezig houden en naaien zodat mijn kktrondje erover schoot.
    Er is veel op je kaart te zien! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen