maandag 27 april 2020

Moederdag


Ik kreeg voor mijn verjaardag een paar kaarten die al gestanst waren met mooie randen. Ook deze kaart met een sprookjes uitbeelding. Ook kreeg ik voor mijn verjaardag een verjaardagskaart van Mieke met deze stempeltjes en die vond ik zo leuk gemaakt dat ik er een variant op heb gemaakt.
Deze stempeltjes heb ik al een tijd in mijn map zitten en eigenlijk wist ik niet zo goed hoe ze te gebruiken. Dus een mooi voorbeeld gekregen.



Het is een roze cardstock en deze heb ik voor dubbelgevouwen zodat je hem mooi kan neerzetten en je de rand ook nog goed ziet.


Het stempelgedeelte met inkt bewerkt. Het is de brilliance van de dew drops. 
Hier zit een mooie glans op.
De elfjes heb ik nog bewerkt met een zilveren glansstift.


Bovenaan sterretjes van glittersteentjes en eentje valt er naar beneden en wordt gevangen door het elfje.


De uitgestanste rand die ik ook nog bewerkt heb met een beetje inkt en glitterlijm.
Het wordt een kaartje voor mijn schoondochter haar Moederdag. Ook daar kunnen we niets mee dus maar een kaartje.

Vandaag nog heerlijk in de tuin genoten en wat onkruid weg gehaald, want als het gaat regenen komt er niets meer van. Een rustige Koningsdag hier en bij jullie? De buren zijn de hele dag al spelletjes aan het doen met de kinderen maar dat hoeft bij ons niet! Wel een heerlijke oranje tompouce gegeten vanmorgen, jullie ook? Hopelijk kunnen we volgend jaar weer erop uit naar de vrijmarkt en leuke kraampjes! Ik wens jullie nog een heerlijke dag, geniet van het zonnetje vandaag. Bedankt voor je bezoekje en groetjes Marijke.






7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Marijke, mooi gemaakt! Gelukkig heb je heerlijk genoten in de tuin vandaag.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Marijke, mooi stempelwerk. Zo leuk bedacht hoe het elfje de ster vangt. Wij hebben vanmorgen een wandeling gemaakt, koffie en oranjegebak mee ;-). Voor ons niet zo anders dan anders, wij gaan eerlijk gezegd nooit de stad in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart !
    Leuk dat je inspiratie van een verjaardagskaart kwam !
    Hier ook rustig geweest , en ook in de tuin gewerkt ...
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas geen tompouce gehad, uitverkocht! Maar wel een heerlijk Hollands appelpunt! EN je kaart is super! Prachtig zo met die rand!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaart Marijke, mooi gestempeld, ik ben met kaartjes bezig geweest.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, wat mooi😍.
    Ik hou op z'n tijd wel van dit soort sprookjes achtige kaarten, ik maak ze alleen mooi😊.
    Heel gaaf gedaan.
    Wij hadden het ik rustig
    Stuk met de hond in het bos gelopen en verder hele dag buiten. Wat klusjes gedaan, mijn man maakte planten rekjes van pallets en ik heb ze geschilderd, heerlijk om te doen en ik denk dat ze straks, met plantjes erin, heel leuk zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen