donderdag 9 april 2020

Week 15 bij 52 WTC.



Week 15 bij de kerstkaartjes van 52 WTC. 
We hebben weer de uitslag van de uitdaging van Colien.
Op de site kunnen jullie de winnaar en de top drie zien!
Deze week heb ik een ticketstans gebruikt voor mijn kaartje van deze week.


Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop diverse papiertjes.
Ik heb een digi gebruikt van wie weet ik niet. Hij komt van pinterest.
Onder het plaatje nog een krans waar ik de strik extra van heb gestanst.


Ik heb hem gekleurd met de copics.


Aan de binnenkant van de zijflap een takje mistletoe en een rode strik.


Aan de bovenzijde een tekst.
Er is weer een kaartje af! Ik was heel erg aan het voorwerken voor de vakantie zodat ik jullie iedere week een kerstkaartje kan laten zien tijdens mijn vakantie, maar helaas de corona gooit alles in het honderd!
Ik heb nu al wel heel veel klaar voor de zomer, dus laten we maar hopen dat het een mooie zomer wordt zodat ik profijt heb van mijn voorwerk!
Ik hoop dat we nog in het najaar even weg kunnen met de caravan!
We zullen zien!!
Ik wens jullie een fijne dag toe en succes met de kerstkaartjes.
Hou het gezond en hou afstand van elkaar!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.



23 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje met de ticket mal leuk stempeltje heb je gebruikt. wat een gaaf dp papier is dat met de lichtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, met een wel heel aandoenlijk rendiertje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Marijke, het is een prachtig kleurrijk kaartje mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje in echte kerstkleuren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig kaartje met deze ticket stans Marijke..leuke accentjes erop en ja jij werkt altijd veel vooruit met je kaartjes...Ik heb zeker aan jou gedacht dat jullie best lange vakantie naar Frankrijk is gecanseld met deze nare virus..en zeker in Frankrijk zijn de beperkingen nog strenger dan hier..
    inderdaad hopelijk kan het nog dit najaar...moed houden en gezond blijven dat is nu het enigste wat telt...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Marijke! Supermooi ingekleurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een prachtige kerstkaart, heel mooi papier en versieringen en zo'n leuk rendier ! Leuk dat je al zoveel kerstkaarten hebt, dat komt zeker deze zomer van pas. Nu maar eerst hopen dat we door die Corona miserie geraken... Fijne Pasen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat schattig die kuikentjes bovenaan je blog!
    Je kerstkaartje is ook erg leuk geworden! Wat goed dat je er al zoveel hebt gemaakt. Hopelijk zijn we snel van dat coronavirus af.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fleurige kaart met dit grappige rendier, en de andere leuke details. Dit jaar zal alles anders gaan dan we gedacht hadden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend is je kaartje Marijke en die eendjes zo lief xX
    Ondanks alles in de wereld wens ik jullie een fijne dag toe !!
    Heel sneu dat jullie vakantie nog niet door gaat , mischien later
    Fijne dag en kerstgroetjes van Epie Dt 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schat van een rendier op je leuke ticketkaart.
    Wat een lieve eendjes bovenaan je blog!
    Tja, de vakanties blijven voor iedereen een vraag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart ! Lekker veel op te zien !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Mooie details zijn er op te zien.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart met Rudoplh en zijn oorverwarmers :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Marijke, leuk hoe je dit model hebt afgewerkt. Ja, alles is onzeker hè voor de toekomst, hou je haaks hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kaart, Marijke! Leuk altijd met de ticketstans, mooi effect.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke digi op je vrolijke kerstkaart Marijke. Die ticketstans blijft top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart met de ticketstans, leuke digi en wat een mooie rand,
    Fijne paasdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart! De ticketmal moet ik ook maar weer een van stal halen, blijft mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kerst.
    Best gek, met deze temperaturen, maar het is echt kerst.
    Soms ben ik wel eens benieuwd hoe we er komende kerst weer bij zitten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De ticketmal blijft echt heel leuk! Ik gebruik hem ook regelmatig. Het geeft een kaart net dat beetje extra. Deze is ook weer vrolijk! Goed paasweekend, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kerstkaart. Leuk dp en een heel mooi afdrukje. Leuk rendier. Mooie afwerking van de kaart
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Op Paasmaandag mijn kerstkaartentoerke aan het doen...
    Heel mooie kaart Marijke!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen