maandag 30 maart 2020

Een dikke knuffel!


Van het weekeinde ook een paar kaartjes zitten maken voor wat oude mensen die alleen zijn en ook binnen moeten blijven. Dit kaartje is voor mijn zus.
Ook zij is een risicofactor en alleen, dus niet zo leuk als je al die tijd niemand ziet.
Dus een opbeurkaartje!



De kaart is gemaakt naar de sketch van  Sketch Saturday.


Ik heb hem gedraaid.
Het is een romantisch en zachtroze kaartje met diverse papiertjes uit een zelfde boekje.
Het plaatje is van Studio Light.


De papiertjes passen goed bij elkaar en de glittertjes maken het af.



Het randje bovenaan en langs het plaatje past er ook goed bij wat kleur betreft.
Ik vind het een lief kaartje met de tekst erbij.
En ik weet zeker dat mijn zus dit ook mooi vind!
Ik heb nog een zelfde soort kaartje gemaakt alleen in een andere kleur, maar die laat ik morgen zien!
Dus voor nu bedankt voor je bezoekje en hou het gezond,
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Sketch Saturday met een sketch
Creations in pink met alles roze
Creative moments met alles mag

12 opmerkingen:

  1. Wat lief van je om kaartjes voor ouderen te maken. Je zus zal dit kaartje zeker prachtig vinden. Grappig plaatje: als je in de spiegel kijkt, ben je niet helemaal alleen.....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart in deze pasteltinten, geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart om je zus te laten weten dat je aan haar denkt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje voor je zus, denken aan is zo belangrijk.
    Fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, fijn om te laten weten dat je aan haar denkt, inderdaad als je alleen bent is het extra moeilijk!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje voor je zus en lief dat je haar een kaartje stuurt! Ik zal mijn zus ook eens een kaartje sturen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kaartje doet altijd goed, maar in deze tijd helemaal.
    Prachtig, de papiertjes zijn heel mooi bij de afbeelding.
    Zal je zus van gaan glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is altijd leuk om een kaartje te ontvangen, maar in deze rare tijd is het voor veel mensen het enige contact dat ze nog hebben met de buitenwereld, en dan wordt het nog meer gewaardeerd.
    Je hebt een prachtige, elegante kaart voor je zus gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een supermooie kaart heb je gemaakt voor je zus. Dat zal ze heel mooi vinden, zeker weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele chique kaart Marijke.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen