maandag 23 maart 2020

Gefeliciteerd!


Vandaag een verjaardagskaartje.
Ik ben zondag heerlijk aan de knutsel geweest en heb een paar kaartjes gemaakt waaronder deze.
Ik had een paar uitdagingen uitgezocht en wilde ze allemaal doen.
Deze uitdaging is van Cheerful Sketches



Met zonnig weer heb ik altijd zin in zomerse kaartjes en aangezien we in het voorjaar waarschijnlijk niet op vakantie gaan naar Frankrijk dan maar een lavendelkaartje gemaakt.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en hierop diverse papiertjes. 
Het groene papier nog door de embossing gehaald.


Het plaatje met de lavendel.


En daarvoor nog een leuk stansje die ik van de week kreeg van Ali met het mandje met lavendel. 
zo leuk, je kan de bloemen ertussen schuiven en het takje ernaast hoort er ook bij. 


Ook de tekst gefeliciteerd heb ik gekregen van Ali. 
Het vervelende is dat alle letters apart uit de stans komen en de i met puntjes zijn wel erg lastig maar het is me gelukt!
Ik ben blij met dit kaartje. Krijgt vast een goede bestemming.
Mijn man is er helemaal van uit zijn doen dat we niet op vakantie gaan. 
Hij is het hele jaar bezig met het voorbereiden en dan kunnen we niet in het voorjaar en als het even tegen zit ook niet in het najaar!
 Nou ja, dan heeft ie wel zijn planning voor volgend jaar alvast toch?
Ik kom liever eerst even deze tijd gezond door!
Wel voor jullie allemaal veel succes met het thuis blijven en hou de 1,5 meter in acht.
 Het kan je redden!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Cheerful sketches met een sketch.




10 opmerkingen:

  1. Prachtige zomerse kaart Marijke mooi met de lavendel doet mij gelijk aan Frankrijk denken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met al die lavendel. Ik kan hem bijna ruiken ;-)
    Om alles een positieve draai te geven: Nu kan je man extra tijd nemen om jullie vakantie van volgend jaar te plannen. Dat wordt vast een onvergetelijke reis! ;-) ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben onze vakantie ook al geboekt, het is de bedoeling dat we naar de Cotswolds gaan in juli..ik weet niet of het door zal gaan..
    Wat is je kaart mooi geworden, leuke kleurtjes, grappig het mandje met lavendel,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi, zomers kaartje, Marijke.
    De vakantie van iedereen staat op de tocht, denk ik. Wij zouden ook in juli een weekje naar Zwitserland gaan. Maar afwachten of het door kan gaan.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga er van uit dat we in het najaar wel kunnen gaan, hoor. maar ik kan het van je man wel indenken. Je schreef eens dat hij er veel tijd in stak, in de voorbereidingen en als het dan niet door kan gaan. Is wel heel jammer, maar net wat je schrijft, gezondheid is veel belangrijk.
    Je kaart is een mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje heb je gemaakt.
    Wij zijn niet zo van die vakantiegangers, we zijn heel graag thuis. Dus voor ons zullen de vakantieplannen niet in duigen vallen.
    Ik ben nog gewoon aan het werk. De winkel is nog open (geen supermarkt), maar met gepaste maatregelen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Marijke, ik ruik de lavendel bijna hier hihi. O jakkie die losse letters zijn nooit zo fijn vind ik,al dat gefriemel...ik krijg dan altijd rode wangen. Ja helaas staan de vakanties ook op de tocht. Wij zouden een midweekje in april gaan maar gaat denk ik niet door... Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Lekker zomers met de lavendel. Doet aan Frankrijk denken.
    Hier wordt vandaag een midweekje weg eind april geannuleerd. Het is even niet anders. Gezond blijven staat nu op nummer 1!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een prachtige kaart, hmm, ik kan de lavendel al ruiken, doet me ook aan onze vakanties in Frankrijk denken... Ja, gezond blijven is nu het belangrijkste, de rest komt later wel. Beste groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Marijke. Wij zijn de afgelopen jaren in de meivakantie naar Turkije geweest, dit jaar niet want de oudste zou na de meivakantie normaal gesproken gestart zijn met zijn examens voor de HAVO, dus niet zoals je op het laatste nieuws hebt kunnen horen. Dus hadden we een weekend weg gepland maar dat is als het goed is omgeboekt naar september. Jammer als je plannen niet door kunnen gaan, maar gezondheid gaat boven alles.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen