dinsdag 31 maart 2020

En nog een dikke knuffel!


Ik heb nog een opbeurkaartje maar dan in het lichtgroen!
Het is een beetje dezelfde opzet als de roze maar met een ander kleurtje toch weer een ander kaartje!
Ook deze is naar de sketch van Saturday Sketch.





Deze kaart gaat naar een oude dame die ik al een hele tijd ken. Ze is aan huis gebonden want zij kan niet goed meer lopen en is al dik in de 80.
Dus ook voor haar een kaartje!
Ik ben hier begonnen met een lichtgroene cardstock en daarop verschillende lichtgroene papiertjes. Ook deze zijn allemaal uit een boekje dus passen mooi bij elkaar!
Het plaatje is van studio Light en daar heb ik nog een beige papiertje onder gedaan.


Het is een postduif, ze houdt van vogeltjes en ik had even geen andere die er bij paste!!


Verder de verschillende papiertjes en een glittertje erop!
Onderop ook nog een dikke knuffel.
Een mooi groene kaart vind ik. 
Hij is al bij haar in de bus gegooid en ik ben benieuwd wat ze ervan vind!
Wel dit was het weer voor vandaag. Ik bedank jullie voor je bezoekje en morgen weer met een kerstkaartje! Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de uitdaging van Sketch Saturday met een sketch.


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marijke, daar zal de dame blij mee zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Marijke. Alles past perfect bij elkaar.
    En dan heb je ook nog weer iemand blij gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is heel anders dan die hiervoor, maar ook zeker zo leuk.
    Leuke sketch hè!!
    Mooi papier heb je gebruikt, maar dat schrijf je zelf ook al😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker fris kaartje, ook heel mooi! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marijke en post wordt goed ontvangen in deze rare tijd.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen