woensdag 25 maart 2020

KKT bij Martina met lila oranje.


Vandaag is het de laatste woensdag van de maand maart en dan hebben we weer een kleurencombinatie bij Martina.
Deze keer werd bij het lila van vorige maand de kleur oranje gedaan. En dit vind ik zo'n combinatie van vroeger in de "flower power" tijd.
Ik kreeg van een vriendin een stempel van zo'n ouderwets campertje en daar was mijn kaart al.

Ik ben begonnen met een lila cardstock en daarop een lila en oranje papier.
De stempel heb ik gekleurd met de copics.


Verder een paar bloemen gemaakt in de kleuren van de uitdaging.


En dan nog de teksten.


Deze en natuurlijk ook de tekst hartelijk gefeliciteerd.
De kaart heeft ook al een bestemming. hij gaat naar de oudste zoon van mijn man, die verzameld oude auto's en meer van die oude dingen dus die zal hem wel leuk vinden.
Zijn jullie benieuwd wie er allemaal meedoen kijk dan op het blog van Martina.
 Er zijn altijd zoveel verschillende kaarten met dezelfde kleuren. Is echt leuk!
Ik ga zeker even kijken bij iedereen.
voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en veel succes met de kaartjes.
Groetjes Marijke.




27 opmerkingen:

  1. Schitterend met die vrolijke bloemen, de Volkswagenbus vind ik er zo goed bij passen!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje in heerlijk frisse kleuren! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik zag wat de combinatie was, lila met oranje, dacht ik, oeh, dat is lastig zeg!!
    Maar ik heb nu al 2 kaartjes gezien en ze zijn beide zo verschrikkelijk leuk.
    Zo ook die van jou.
    Grappig, want ik had dat ook, lila en oranje, beetje retro/flowerpower....
    Ik vind jou kaartje super, de auto hoort er helemaal bij.
    Vroeger wilde ik altijd zo'n auto, zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje!! Ik heb ook een VW busje maar dan weer heel anders.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang geleden hadden we ook zo'n busje, leuk om nu op een vrolijke kaart te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje in de KKT-kleurtjes, mooi sfeertje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een leuke kaart, heel mooi gedaan en echt flower power! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Perfecte combinatie deze KKT kaartjes en jouw volkswagen-busje, helemaal flower power!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Flower power! Geweldig.
    Erg mooie kaart, ben gek op die vw bus.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw flower power kaartje is helemaal perfect voor het KKT, gaaf gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kaartje Marijke, leuk samengesteld in deze KKT kleurtjes en ja die volkswagenbus is ook heel gaaf...wij hebben ook wel wat met oldtimers...KNAP gedaan!!!
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk die stempel van de VW bus. Het 2e KKT kaart met de bus. Mijn man ik zijn van de VW bus, hebben er jaren in gereden. Heel erg leuk om dit op ene kaart terug te zien. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuk kaartje Marijke...mooi de oude VW!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad, die kleurencombinatie straalt helemaal flower power uit! Wat een leuke kaart en in combinatie met het Volkswagen busje is het helemaal top! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal leuk, deze flower powerkaart. Lekker vrolijk!
    Leuk gedaan, Marijke.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart zo in de fifties stijl gemaakt. De kleuren waren toen wel in.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou je gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk kaartje Marijke, mooi ingekleurd ook. Altijd goed om een kaart naar de juiste persoon te sturen.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke vrolijke kaart Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk gemaakt ! geslaagd resultaat geeft dit
    blij met je deelname !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk kaartje! De oldtimer erop en geschikt voor iemand die van oude auto's houdt. Deze campers trekken altijd bekijks...afgelopen zomer in Zuid Frankrijk was er een club van deze campertjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk idee dat flower powerthema, en met het VW-busje erbij helemaal top!
    fantastisch tof kaartje Marijke!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart Marijke, en vooral dat volkswagenbusje past precies bij de kleuren en bij de tijd van toen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaa, deze bus past echt bij deze flower-power kleurencombi. Superleuke kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Marijke,

    Jij maakte een leuke combo met de VW-bus-stempel en het papier... Past helemaal bij elkaar! Top!

    Tja... Bij ons in het Antwerpse wordt die uitdrukking 'Ik ga naar mijn kot' wel eens meer gebruikt...
    Maar het is helemaal niet slecht bedoeld hoor... Sommige mensen stoorden zich aan die uitdrukking... Ik vind ze best plezant...

    Ik maakte vanmorgen ineens een serie 'Blijf in uw kot-kaarten' voor mijn kinderen en de grotouders, die gaan morgen allemaal op de bus.

    Hou jullie allemaal veilig!
    Blijf in jullie kot!
    Groetjes vanuit mijn kot!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een gaaf kaartje met de volkswagen busstempel, leuk zoals die in de bloemetjes staat helemaal flower power tijd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een echte flower power kaart, dit zijn dan ook de juiste kleuren voor deze periode, heel mooi en de bloemen maken het af.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze is leuk! Ik vind ook echt kleurtjes voor dit thema!
    Het is hier zo druk dat ik niet tot bloggen toekwam. Maar het KKT rondje dat wou ik echt doen, dus daarom ben ik er met vertraging. X

    BeantwoordenVerwijderen