vrijdag 27 maart 2020

GEFELICITEERD!


Vandaag nog een felicitatiekaart!
Ik zat goed in de "mood" zondag dus heb wat kaartjes gemaakt!
Deze keer met een sketch van Sweet Sketch Wednesday. Zij hebben twee sketches waar je uit kunt kiezen en ik koos deze.




Het is een kaartje geworden met een zomers tintje vanwege de meeuwen.
Ik had nog een boekje met diverse papiertjes die bij elkaar pasten.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een blauw DP. Tussen deze papiertjes in een randje die uitgeknipt is naar de tekeningen van het papier.


De meeuw op de touwen en daarachter nog een cirkel en de strandhuisjes van Ali.


Bovenaan de wens weer met de stans van Ali. En nog een meeuw verhoogd opgeplakt.
Net als de meeuw onderaan ook verhoogd opgeplakt.
Ik vind het een beetje een mannenkaart met deze kleurtjes maar ik hou wel van deze kleurencombi.
Ook deze kaart krijgt een mooie bestemming van de zomer.
Ik had allemaal challenges die eind van deze maand aflopen dus er komt wel een kaartje voor het weekeinde en dan ook nog het kerstkaartje bij 52WTC, ook daar zit een uitdaging bij deze keer!
 Ik vind mezelf heel productief geweest deze week.
 Zal dat de hele coronatijd zo door gaan? 
Dan hoef ik daarna geen kaartjes meer te maken want dan ben ik wel klaar voor dit jaar! haha!
Maar goed, voor wens ik iedereen veel sterkte en groetjes Marijke.


Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

Sweet Sketch Wedsnesday met een sketch.






13 opmerkingen:

  1. OOh was het maar vast zo ver als op jouw gave kaart dat een onbezorgde strandvakantie weer mogelijk is...ik ben bang dat we nog heel lang weinig kunnen/mogen maar hoop dat ik er naast zit Marijke!
    Ik was al weken geleden klaar voor de hele maand maart, nu dus langzaam aan maar kijken wie er in april jarig zijn...van kerstkaartjes is al helemaal niets gekomen maar dat gaat nu echt moeite kosten vrees ik...
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met mooi papier! Heerlijk zo'n zeetafereeltje hoor, ik kijk ernaar uit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat verlang ik weer naar het strand, Marijke. Prachtig kaartje is het geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krijg zin in de zomer met jou kaartje.
    Een zomers tafereeltje heb je gemaakt.
    Leuke sketch heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zomers kaartje heb je gemaakt.
    Denk wel dat we nu meer knutseltijd hebben omdat ons sociaal leven op een heel laag pitje staat. En om je niet te vervelen is knutselen dan een prima alternatief!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Marijke. Mooie meeuw ook. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Marijke en zo leuk het randje op je kaart!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is inderdaad een zomerse kaart.
    Konden we maar wat vooruit stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje Marijke.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a lovely creation Marijke. I love your design papers you've used and added embellishments. Beautifully summery card. This is a wonderful card thank you so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.

    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi maritiem kaartje ik hou van dat thema
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a wonderful card, it reminds me of the seaside which I love.
    Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great work with our sketch! Love the bird embellies!

    Thank you for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2!

    Hugs,
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen