dinsdag 10 maart 2020

It's your Birthday!


Nog een Bugaboo kaartje.
Deze kaart is voor Daphne, Zij wordt vandaag 50 jaren jong en vroeg om kaartjes.
Dat is ook super leuk als je jarig bent.
Als het goed is heeft ze hem al ontvangen.
Ik was al bezig geweest met de digi's van Bugaboo en deze vond ik zo heerlijk vrolijk en echt een kaartje voor een speciale leeftijd.


Het is jammer dat de kleuren een beetje donker zijn maar dat komt door het nare weer afgelopen weken.
Ik ben begonnen met een crème cardstock waar ik een zegelrand heb uitgestansd.
Daarop een vrolijk streepjespapier en dan veel ballonnen.


Op de ballonnen heb ik veel getallen in gedaan met 50. Valt lekker op.


Het plaatje is gekleurd met de copics en nog een groen papiertjes er onder gedaan voor het effect.
Verder veel slingers met een glittersteentje en de tekst die ik verhoogd heb opgeplakt.
Wat vinden jullie ervan! Ik vind hem super leuk!
Ik hoop Daphne ook!
Daphne een heel gezellige dag met je verjaardag en dat je maar veel kaartjes mag krijgen!
Wel iedereen bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.






16 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk is je kaartje geworden !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk grappig kaartje met deze schaapjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe feestelijke kaart met deze leuke Bugaboodigi!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke verjaardagskaart voor de jarige Daphne.
    Leuke grappige digi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kaartje Marijke! Heel gaaf alle grappige schaapjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke feestelijke kaart heb je voor de jarige gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een leuke kaart, die schapen zijn super grappig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk feestelijk kaartje voor Daphne, Marijke! leuke lente-kleurtjes, grappige schapen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De Bugaboo schaapjes zijn perfect voor deze leuke verjaarskaart, Marijke. Leuk dat je de Bugabootjes steeds vaker gaat gebruiken! Als je deze week met de AG challenge meedoet, maak je kans om er nog een paar te winnen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Marijke! Vrolijke kleuren, ziet er heel feestelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat is zeker een leuke feestelijke kaart Marijke. Vrolijk al die ballonnen en kleurtjes. Volgens mij hebben die arme schapen al te diep in het glaasje gekeken, hihi.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk en gezellig kaartje met al die schapen voor Daphne.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is echt zo vrolijk!! Heel erg leuk en Daphne is er zeker weten blij mee. De digi is heel geschikt voor een speciale leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem geweldig, wat zal ze daar blij mee zijn.
    Niet zo somber doen en je hebt goed gezien dat ik het verkeerd heb geschreven het moest de 2 sisters zijn. Ik heb het al geplaatst. Morgen als kerstkaart bij 52 weeks to Christmas.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt een voorjaarskaart.
    Ik heb het ontvangen hoor en zei meteen, "Die is van Marijke" zag ik aan de rand van de basis kaart.
    De kleuren zijn in het echt inderdaad veel vrolijker, maar in het echt vind ik dat meestal mooier dan op de foto.
    Ik geniet nog steeds volop van mijn vele post dank je wel.
    En.... ja, ja, ja, nou weet ik het wel, die leeftijd, zó vaak had het nou ook niet op de kaart hoeven staan, whahahaaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Interesting article. I have bookmarked your page. Best regards Masha

    BeantwoordenVerwijderen