zondag 8 maart 2020

Een lentekaartje.


Vandaag een lentekaartje.

Daar had ik zin in, met dat koude weer heb je gewoon zin in een vrolijk en zonnig kaartje toch?


Ik ben aan de gang gegaan met de sketch van Carlin's Kaartenparadijs.


En dat moest dan ook nog een voorjaarskaartje zijn.
Ik heb er twee kaarten mee gemaakt, maar de tweede komt volgende week.
Ik ben begonnen met een geel cardstock en daarop een gestippeld donkerrood papier. 
Het is een heel subtiel stippeltje met een glittertje.
Dan het label met een ruitjespapier en het plaatje met een kar vol met lentebloemetjes.


De bloem ervoor heb ik gemaakt van diverse stansjes en de hartjes zijn van Crealies.


Nog het woord lente in het geel en een geel strikje op het label en tenslotte een paar hartjes erbij geplakt die uit de crealies stans kwamen.
Een rustig kaartje met deze kleuren.
Wel, dat is kaartje nummer een! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Ik ga heerlijk mijn kamertje opruimen en misschien nog een kaartje maken. 
Buiten vind ik het te koud.
Ik bedankt jullie voor je bezoekje en een fijne zondag nog.
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Carlin's kaartenparadijs met een sketch en voorjaar
The 2 Sisters met strepen en stippen




15 opmerkingen:

  1. Mooie lentekaart Marijke! Geel geeft een kaart vaak wat zonnigs en vrolijks!
    En gelijk hoor, als het van dat snert weer is lekker aan de freubel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gezellig kaartje wat je laat zien.
    leuk dat je meedoet met onze challenge deze maand, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontehblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik naar je kaartje kijk voel ik de lentekriebels, wanneer ik naar buiten kijk helaas niet.
    Je kaart ziet er heel vrolijk uit met de vele hartjes en geel is het opbeurende kleurtje dat veel te zien is in het voorjaar. Mooi in combinatie met het bordeaux.
    Knap gemaakt volgens onze schets.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte voorjaarskaart .
    Daar wordt je vrolijk van.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Marijke!
    Groetjes en succes met opruimen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooi lenteboeket in mooie kleuren DP verwerkt met de sketch van Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker een vrolijke kaart met mooie fleurige kleuren Marijke. Leuke invulling van de sketch.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk, hier krijg ik nou ook het voorjaars gevoel van.
    Dat geel is zonnig, het plaatje past echt bij voorjaar en de sketch vind ik zó leuk.
    Ik ben om benieuwd naar je andere kaart die je gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee heerlijke lente kaarten !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is hij leuk geworden Marijke, heerlijk lente.....
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je ebt er een heel gezellig voorjaarskaartje van gemaakt.
    Het is heerlijk toeven op je hobbykamertje, als het zulk beroerd weer is.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorjaarskaart heb je gemaakt met de leuke sketch, mooi plaatje en leuk met de gele accenten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke voorjaarskaart Marijke.knsp gemaakt volgens deze schets groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Marijke, geeft zeker een lentegevoel. Mooi plaatje en zo leuk al die kleine hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen