donderdag 26 maart 2020

Week 13 bij 52 WTC met een uitdaging.



 Week 13 bij de kerstkaartjes van 52 WTC.
Het is de laatste week van maart dus we hebben weer een uitdaging. Deze keer koos Colien een uitdaging met een sketch. Dus dat is makkelijk,hoef je zelf niet te bedenken wat te maken!!




Een beetje een CAS sketch dus vind ik wel iets moeilijker, maar ik won een poosje terug op Facebook een paar stempeltjes en daar was dit snoesje er eentje van.

Ik ben begonnen met de achtergrond te kleuren met waterverf, wat toch nog niet helemaal gelukt is zoals ik het wilde. Ik wilde eigenlijk van die mooie spetters overal op mijn papier maar dat werd een fiasco, het kwam overal behalve op mijn papier!!
Toen maar wat uitgewreven over het papier en een groter plaatje erover heen!!


Het plaatje heb ik gekleurd met de copics en glitterstiften.



De sterren aan de zijkant zijn stikkers.


Nog een gouden draadje aan de bovenkant en een kerstwens aan de onderkant.
Nou toch nog gelukt vind ik zelf!
Doen jullie allemaal gezellig mee? Als je bezig bent gaat het wel vanzelf hoor! 
Veel succes allemaal maar! Ik kom zeker even kijken bij jullie.
Voor nu wens ik jullie een fijne dag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.














21 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeeldkaart met engel en gouden sterren Marijke .
    Fijne donderdag en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met een prachtig engeltje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart, zo'n schattig engeltje en mooie sterren! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Marijke! Hahaha, ik zie helemaal voor me hoe je onder de verfspetters zit, zo erg zal het niet geweest zijn denk ik ;-). Ik vind de achtergrond goed gelukt hoor, maar zelf ben je meestal iets kritischer hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met dat snoezige engeltje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kerstkaart met de engel.
    Soms lukken dingen niet zoals je zou willen.
    Maar mooi opgelost toch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaart! Ik heb ook wel eens iets in mijn hoofd en op papier is het dan toch niks.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart, Marijke! Lieve afbeelding en mooi gekleurd. Goed opgelost, met je spatuitdaging.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk gedaan Marijke....mooie achtergrond heb je met verf gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is super mooi ondanks de strubbelingen, laat het kerst feetje maar haar toverstafje zwaaien.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo is je achtergrond ook leuk geworden hoor! Het engeltje komt er mooi op uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kleurrijke kerstkaart heb je met de sketch gemaakt Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke sketch, je hebt er een vrolijke kerstkaart mee gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is ondanks je spetteravontuur een leuk kerstkaartje geworden Marijke...zeker \hjet lieve en mooi ingekleurde snoesje is echt de blikvanger op je kaartje

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt het dan toch goed opgelost, het is een mooi kaartje geworden! Leuke stempel ook.
    Een sketch is niet helemaal aan mij besteed, maar misschien ga ik toch een poging wagen :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helaas is het niet gelukt met je spetters, maar je hebt er een mooi kerstkaartje van weten te maken! Leuke uitwerking van de sketch!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke! Ook zonder spetters is tie mooi@
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super lief kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De sketch is zó leuk, ik ga zeker meedoen.
    Deze gele engel is mooi, verrassend, deze kleur zie je niet vaak met kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartstikke leuk snoesje op je mooie kerstkaart Marijke.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaartje is leuk en zoals je ziet lukt het schrijven op jouw blog wel.
    Ida

    BeantwoordenVerwijderen