donderdag 19 maart 2020

Week 12 bij 52 WTC.


Week 12 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week heb ik een kaartje gemaakt naar de sketch van de Egel.




Ik kreeg van een vriendin een paar boekjes met restpapiertjes en daar zat dit mooie papier nog in.
Een beetje grijs met blauw.

Ik ben begonnen met een blauw cardstock en daarop diverse papiertjes.
De cirkel eerst opgeplakt en daarop de dwars strook en toen pas het plaatje.


Het is een winters landschap.


En over de rand kijken de rendiertjes toe naar de grote eland beneden.




Aan de bovenkant nog een wens. Het is wel een geslaagd kaartje geworden vind ik!
Het papier vind ik mooi met die ruitjes.
Afgelopen weekeinde voor het laatst wezen werken in de supermarkt ivm corona. Ik laat mensen allerlei nieuwe dingen proeven van bekende A-merken, maar dat wordt even gestaakt.
Er waren ook niet veel mensen die wilden proeven!
Het is wel een beetje eng vind ik hoor. Ik ben zelf astmatisch en hoor geloof ik bij de risicofactoren, ook al vind ik dat zelf niet. Maar toch wordt je er steeds meer bewust van dat het toch wel ernstig is. Ik hoop dat het maar snel voorbij is! 
Hebben jullie er veel last van? Of zijn jullie lekker aan de knutsel gegaan? 
Doen jullie allemaal mee deze week met de kaartjes? 
Ik ben benieuwd. Heel veel succes allemaal en hopelijk geen corona virus opdoen.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.


Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
De Egel met een sketch





33 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, die elandkopjes aan de rand! Mooie kaart, Marijke.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje leuk die hertenkopjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Marijke, een winters randje want het kan nog vriezen volgens de weerman . Leuk dat je in de supermarkt
    gast was , ja kijk uit met je astma , blijf gezond !!
    Aan de andere kant is het goed dat we antistoffen krijgen ha
    Fijne donderdag en groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk de eland kopjes aan de rand, op je prachtige kerstkaart.
    Ik hoop ook dat het snel voorbij is.
    Maar ik vrees dat we een lockdown krijgen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marijke! Het is ook enorm spannend allemaal, hier gebruik ik immuunverlagende medicijnen, val dus ook in de risicogroep daardoor, hopelijk snel betere tijden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Marijke.
    Kijk goed uit en blijf gezond he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kerstkaartje Marijke...leuk met die hertjes langs de rand en ook een heel mooi plaatje erop...Ik doe ook zo mijn ding in en om het huis Marijke en ben zeker beangstigend voor dit enge virus...
    Ik ga vandaag de boodschappen online bestellen...Er waren zoveel legen schappen bij de Jumbo..pakte dikwijls mis en dat is heel frustrerend..
    groetjes en hou je gezond...veel bewegen en toch naar buiten...

    groetjes Rosina
    DT 52 wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kerstkaartje! Ik doe alleen boodschappen en ik loop nog wel steeds hard maar verder ga ik nergens heen. Mijn man is hartpatient dus wij krijgen het liever niet. Hij voelt zich net als jij ook geen risicofactor maar ik geloof wel dat jullie dat zijn. Hopelijk blijf je gezond.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winterse kaart heb je gemaakt met die sketch. Tof die rendiertjes die over de rand kijken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt.
    De rendiertjes doen het erg goed op het randje ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje met dat prachtige plaatje en bijpassend papier.
    Het allerbeste toegewenst.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart,Marijke. Grappig met die rendierkoppies zo langs de cirkel.
    En ja, dat jouw werk nu even niet gaat dat snap ik eigenlijk wel. Sterkte in elk geval.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart heb je gmaakt Marijke. Nee proeven in de supermarkt dat wil je nu even niet.... ja als je astmatisch bent is wel extra risico.. maar je weet het niet met dit gekke virus. Er zijn ook mensen die heel sportief en gezond zijn die het krijgen. Dus maar geen contacten met anderen.... wij gaan de natuur in. Of achter de knutseltafel... veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoe je de mooie sketch uitgewerkt hebt,ik vind de 4 elandenkoppies ook geniaal bedacht Marijke. Hier ook maar de hele dag een beetje in huis aan het hobbyen... ik zit altijd thuis maar nu voelt het toch wel vreemd hoor,bah. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha wat leuk die kopjes van de elanden daar bovenin. Een leuke kerstkaart heb je met de sketch van De Egel gemaakt Marijke. Ik vind het wel heftig allemaal maar ik denk dat we er met z'n allen het beste van moeten maken. En in blogland valt er in elk geval van veel moois te genieten. Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel hihi, bijna vergeten

      Verwijderen
  16. wat een mooi kaartje met het bij elkaar passende papier, leuk die hertjes zo bovenop de cirkel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart met leuke details!
    Dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging op et 4 Season blog!
    Take care...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart met die rendieren en eland ! Hier in België is alles dicht behalve voeding, en daar is het aantal klanten dat binnen mag telkens beperkt. Ook restaurants, en zelfs take-away's zijn dicht... Blijf gezond ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk met de eland erbij en de 4 kopjes in de hoek! Leuk gevonden.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind dit een hele gezellige kaart. Prachtig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt met de leuke sketch, mooi papier, leuk de hertjes aan de bovenkant. Ik voel me ook niet zo op mijn gemak, ben het liefst thuis, kom alleen buiten voor een wandeling met de honden en boodschappen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie kaart Marijke. tof papier en leuk met die rendierkoppen bovenaan!
    leuke job, maar ik kan me voorstellen dat je nu geen proevers vindt in de supermarkt! Best is om je nu goed te verzorgen, zorgen voor jezelf is ook zorgen voor de anderen om je heen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart Marijke! Leuk papier heb je gebruikt, vooral omdat je het gekregen hebt. Heftige tijd momenteel, je kunt niet meer doen dan de voorschriften opvolgen en er maar het beste van hopen en maken hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Marijke, wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt met zulke fijne accentjes.
    Groetjes en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marijke,
    je kaart is heel leuk en mooi. EN de sketch perfect! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Ik snap wel dat mensen niet willen proeven. Jammer voor jou, maar ik zou niet gaan werken geloof ik, als het niet per se moet. Of moet je nog steeds van je leidinggevende?
    Ik freubel een heleboel als ik vrij ben. Dat verveelt me niet gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Marijke,

    Mooie kaart!! De sketch zag ik al op meer kaarten... mooi model!!

    Dank voor jouw leuke berichtje op mijn kerstkaart...
    Hou het veilig voor jezelf en je familieleden!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. haha, wat leuk 4 hertjes rechts boven, dat heb ik nog niet eerder gezien bij alle inzendingen. Origineel en leuk bedacht ook. Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart met die hertjes. heel leuk winters plaatje ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke kerstkaart en grappig met de 4 hertjes.
    Iedereen is bang en ongerust Marijke maar wat ontspanning zoeken met hobbyen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen