zondag 29 maart 2020

JARIG!



Vandaag een verjaardagskaartje voor mijn buurmeisje.
Ze wordt 18 en dat kan ze alleen maar met het gezin vieren! Jammer hé?
Ik heb een kaartje voor haar gemaakt met een digi van Mo Manning.



Het is een grote kaart van 16x16 geworden.
Ik ben begonnen met een groene cardstock en een roze en design papier erop.
De digi is ook vrij groot uitgevallen.


Deze heb ik gekleurd met de copics.
Een meisje achter haar computer, kan zomaar het buurmeisje zijn! haha!


Nog een rozet met 18 erop en de tekst jarig. 
Een paar lintjes onder het plaatje in roze en groen. Ik vind dat voor de buitenkant wel voldoende.
Aan de binnenkant nog wat uitbundige teksten gedaan!


De tekst is van glitterpapier en de ballonnen van gekleurd papier.
Ik vind hem wel goede geslaagd, wat jullie?

Verder zag ik dat ik in de top 3 sta bij K&K met deze kaart:




Altijd leuk een waardering!

Wel dat was het wel even voor vandaag! Buiten heel veel wind en koud, dus lekker binnen aan de gang met de nieuwe uitdagingen! Iedereen veel succes vandaag en blijf gezond!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.



10 opmerkingen:

  1. Wat zielig voor je buurmeisje om dit hoogtepunt zo "eenzaam" te moeten vieren. Ik denk echter dat jouw kaartje veel vergoedt. Prachtig gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt en super gekleurd, ach 18 worden worden zonder een groot feestje is wel heel jammer voor haar.Met jou kaartje zal ze heel blij zijn. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vrolijk kaartje heb je gemaakt voor je jarige buurmeisje Marijke...ja en die digi is een schot in de roos volgens mij...alles mooi gecombineerd...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is dan écht een memorabele 18-de verjaardag maar dat had ze vast liever anders gevierd Marijke. Jouw leuke kaart met toepasselijke digi verzacht het leed misschien een beetje. Leuk die vrolijke kleurtjes en ook de binnenkant is lekker feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Precies goed voor een meisje van 18.
    Mooi zoals je ook de binnenkant hebt versierd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verjaardagskaart heb je gemaakt Marijke. De digi is lekker stoer voor een 18-jarige, de kleuren zijn vrolijk. Ja, ik zag dat jouw kaart in de top 3 stond, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave verjaardagskaart, leuke digi,mooie papier en een spetterende binnenkant,'
    blijf gezond,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk kaart voor je buurmeisje. Ja, die verjaardagen zijn nu niet zo leuk... dan maakt zo'n kaart het een stukje gezelliger!
    En nog gefeliciteerd met je top 3 plekje! Leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje geworden! Verjaardagen gaan dit jaar idd even anders.. Hopelijk snel betere tijden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kaart, ja, zo'n belangrijke verjaardag en dan niet echt kunnen vieren... jammer ! Proficiat met je toppertje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen